آخرین اخبار
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
تعرض وحشتناک به بانوان در کرج؛ چهره مجرمان خطرناک منتشر شد
بازدید:۳۹۱
صد آنلاین | دو مرد که در پوشش مسافرکش به بانوان تعرض می‌کردند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند و چهره آنها برای شناسایی بیشتر شاکیان منتشر شد.
کد خبر : ۱۱۸۷۴۱

به گزارش صد آنلاین،شهروندان کرجی در شوکی بزرگ فرو رفته‌اند! خبرهایی از دستگیری دو مرد که در پوشش مسافرکش به زنان تعرض می‌کردند، فضای عمومی را دگرگون کرده است.

 

 

این افراد با نقاب راننده تاکسی، در مسیر به زنان حمله می‌کردند و حالا پلیس با اقدام سریع و دقیق، آنها را دستگیر کرده است. انتشار چهره این مجرمان نگرانی بیشتری در میان زنان منطقه ایجاد کرده، زیرا تعداد بیشتری از قربانیان ممکن است وجود داشته باشد. با افشای جزئیات بیشتر، سوالات بی‌شماری در ذهن مردم شکل گرفته: آیا این جنایت‌ها گسترده‌تر بوده؟ پلیس در تلاش است تا با کمک قربانیان، تمام حقایق را آشکار کند.

 

 

سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی شکایت تعدادی از بانوان مبنی بر مزاحمت ۲ نفر که به زنان تعرض می‌کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

 


وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات علمی و تخصصی، در عملیاتی ضربتی و با هماهنگی مقام قضایی ۲ متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

 


جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه این متهمان در پوشش مسافرکش بانوان را سوار خودرو کرده و در طول مسیر به آنان تعرض می‌کردند، اظهار کرد: هر ٢ متهم به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

 


وی ادامه داد: چهره متهمان برابر دستور مقام قضایی و برای شناسایی سایر شاکیان پرونده منتشر شده است.

 


سرهنگ نادربیگی گفت: افراد شاکی برای طرح شکایت به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان البرز واقع در میدان نبوت کرج مراجعه کنند یا با تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۷۶۰۴ تماس بگیرند.

 


نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها