آخرین اخبار
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
بازدید:۵۴۹
صد آنلاین | به‌نظر می‌رسد پرونده جذب پل لوگوئن برای نیمکت استقلال نیز منتفی شده‌است؛ این را فرشید سمیعی روی آنتن زنده تلویزیون اعلام کرد.
کد خبر : ۱۱۸۷۰۱

حضور پل لوگوئن در استقلال منتفی شد؛ سمیعی: ایمیل همسر او را پیدا کردند و گفتند به ایران نیایید چون امن نیست!

به گزارش صد آنلاین، پروسه انتخاب سرمربی جدید و خارجی استقلال پیچیده و فرسایشی شده است.


از چند روز پیش و پس از پیروزی استقلال مقابل هوادار در شب حضور سهراب بختیاری زاده روی نیمکت آبی‌ها، جستجوها برای یک مربی مقبول خارجی نزد مدیران استقلال آغاز شد و طی این مدت چند نام هم مطرح شد که آخرین آن‌ها پل لوگوئن فرانسوی بود. آبی‌ها با این مربی گفت‌وگو‌های خوبی داشتند و حتی به یک‌قدمی جذب وی هم رسیدند اما به‌نظر می‌رسد وضعیت فعلی ایران او را منصرف کرده است. فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال ساعتی پیش روی آنتن زنده تلویزیون در این خصوص توضیح داد و صحبت‌های جالبی مطرح کرد:

 

با پل لوگوئن تمام کردیم اما به‌خاطر شرایط این روزهای منطقه و ایران و بزرگ‌نمایی این شرایط در برخی رسانه‌ها کنسل شد. او وقتی متوجه انتقال بازی استقلال و النصر به کشور ثالث شد، با ناراحتی به ما گفت "به ما حقیقت را نگفتید و ایران امن نیست". یکی دیگه از دلایل نیامدن او این بود. فرانسه هم به اتباعش گفته به ایران نروند! 

 

سمیعی افزود:متاسفانه به گزینه‌های خارجی استقلال ایمیل می‌زنند که ایران نیایید، امن نیست! نمی‌دانم چگونه ایمیل همسر لوگوئن را پیدا کرده‌اند اما به وی گفته‌اند به ایران نیایید. با همین شرایط هم بهترین مربی خارجی را می‌آوریم و سراغ سرمربی ایرانی نمی‌رویم. سرمربی آینده استقلال خارجی است، اما انتخاب مربی از اتحادیه اروپا به دلیل اتفاقات اخیر سخت است. از دوستانی که این‌کارها را می‌کنند. خواهشمندم شرافت داشته باشید./ طرفداری

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها