آخرین اخبار
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۲
بازدید:۶۹۲
در مسابقات لیگ ملتهای اروپا، ایتالیا مساوی کرد، فرانسه پیروز شد و انگلیس شکست خورد.
کد خبر : ۱۱۸۶۳۰

مسابقات هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا، امشب با برگزاری چند دیدار در هر چهار سطح رقابت‌ها برگزار شد.

در مهمترین مسابقه در گروه دوم سطح A بازیها، تیم ملی ایتالیا در رم میزبان بلژیک بود که با تساوی ۲-۲ متوقف شد.  

سفیدپوشان آتزوری بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در دقیقه ۱ توسط کامبیاسو و در دقیقه ۲۴ با ضربه رتگی به گل رسیدند تا با نتیجه ۲-۰ جلو بیفتند، اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که بلژیک جلو کشید و توانست به دو موفقیت مهم برسد.

در دقیقه ۳۸ پلگرینی با تکلی خطرناک آرتور تیته را سرنگون کرد. داور بازی ابتدا این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد، اما در ادامه پس از مشورت با کمک داور ویدئویی و بازبینی صحنه، تصمیم گرفت رنگ کارتش را تغییر دهد و این بازیکن را با کارت قرمز از زمین اخراج کند.  در ادامه همین صحنه و در دقیقه ۴۲ بود که بلژیک روی همکاری بازیکنانش و شوت پشت محوطه ماکسیم دی کویپر یکی از گل‌ها را جبران کرد.

در نیمه دوم هم لیاندرو تروسارد توانست گل دوم را هم بزند و بازی را به تساوی بکشاند.  

در ادامه تلاش دو تیم نتیجه دیگری نداشت تا هر تیم یک امتیاز از این بازی بردارد. شاگردان اسپالتی با این یک امتیاز هفت امتیازی شدند و صدرنشین این گروه هستند. بلژیک هم چهار امتیازی شد و پشت سر فرانسه شش امتیازی در رتبه سوم جای دارد.

کد ویدیو
کد ویدیو
کد ویدیو
کد ویدیو

فرانسه‌ای که در بازی همزمان با نتیجه چهار بر یک رژیم غاصب صهیونیستی را در هم کوبید. کاماوینگا، انکونکو، گوئندوزی و بارکولا گل‌های خروس‌ها را در این بازی به ثمر رساندند.

همچنین در سطح B رقابت‌ها و در گروه دوم، انگلیس در ویمبلی لندن دو بر یک مقابل مهمانش یونان شکست خورد. پاولیدیس ابتدا در دقیقه ۴۹ یونان را پیش انداخت.  این گل روی حرکت زیبا و انفرادی کونستانتینیوس کولیراکیس در حالی رقم خورد که او سه بازیکن انگلیس را پشت محوطه این تیم از پیش رو برداشت و توپ را در محوطه جریمه به پاولیدیس داد تا این مهاجم باتجربه با دریبل جان استونز، با ضربه زمینی دقیق دروازه پیکفورد را باز کند.  جالب آنکه او بعد از گل، بازوبند مشکی که به‌خاطر درگذشت ناگهانی جرج بالدوک، مدافع سابق برنتفورد بر بازو بسته بود را بوسید و یاد این مدافع ۳۱ ساله انگلیسی که تا همین چند ماه پیش عضو تیم ملی یونان بود را زنده کرد.  جسد جورج بالدوک شب گذشته در استخری در منزلش پیدا شد. این مدافع از ابتدای فصل جاری راهی پاناتینایکوس یونان شد و به دوران هفت ساله حضورش در شفیلد یونایتد پایان داده بود.

در ادامه جود بلینگام در دقیقه ۸۷ بازی را مساوی کرد، اما پاولیدیس بار دیگر و در دقیقه ۹۴ گلزنی کرد و یونان را به یک برد عالی رساند.

کد ویدیو
کد ویدیو
کد ویدیو

در دیگر بازی این گروه، فنلاند در خانه دو بر یک مقابل ایرلند شکست خورد. در جدول این گروه، یونان با ۹ امتیاز صدرنشین است و انگلیس با شش امتیاز دوم است. ایرلند و فنلاند هم ۳ و بدون امتیاز هستند.

در گروه سوم همین سطح نیز، نروژ با سه گل اسلوونی را شکست داد. ارلینگ هالند ۲ بار و الکساندر سورلوث گل‌های نروژ را زدند. نروژ با این ۲ گل در ۲۴ سالگی با ۳۴ گل ملی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی نروژ شد. او این آمار را در ۳۶ بازی ملی ثبت کرده است.

در دیگر بازی این گروه، اتریش با چهار قزاقستان را شکست داد. در این گروه نروژ با هفت امتیاز صدرنشین است و اتریش و اسلوونی چهار امتیازی هستند.

در گروه چهارم سطح C، مقدونیه شمالی با سه گل میزبانش لتونی را شکست داد و جزایر فارو و ارمنستان ۲-۲ مساوی کردند. مقدونیه و ارمنستان در رتبه‌های اول و دوم گروه هستند.

در سطح D نیز، جبل الطارق با یک گل سن مارینو را شکست داد و مولداوی با دو گل از سد آندورا گذشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها