آخرین اخبار
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۲
بازدید:۴۸
هادی چوپان در کنفرانس خبری مسترالمپیا گفت: سال گذشته فکر نمی‌کردم که قهرمان نشوم، اما در این دوره به شکلی آماده شدم که هیچ‌کس نتواند نزدیکم شود.
کد خبر : ۱۱۸۶۲۸

هادی چوپان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از آغاز مسترالمپیا ۲۰۲۴ که از شنبه در لاس وگاس آغاز می‌شود شرکت کرد و گفت: امسال هادی چوپان مثل یک کویر می‌ماند و اگر کسی می‌خواهد داخل این کویر قرار بگیرد باید به خشکی عادت داشته باشد در غیر این صورت، خواهد سوخت.

چوپان که سال گذشته در این مسابقات دوم شد و مقام قهرمانی از دستش خارج شد، در این باره و ترک استیج پس از واگذار کردن رقابت به درک لانسفورد گفت: من هرگز مطمئن نبودم که قهرمان می‌شوم، زیرا اینجا مسترالمپیا است. من همیشه بهترین خودم بودم، اما سال گذشته فکر نمی‌کردم که قهرمان نشوم و امسال هم با بهترین خودم آمدم و در این دوره به شکلی آماده شدم که هیچ‌کس نمی‌تواند نزدیکم شود.

وی افزود: من سال گذشته بسیار ناراحت بودم که قهرمان نشدم و نتوانستم خودم را کنترل کنم. در زمانی که نه قند، نه نمک و نه آب در بدن داشتم، نتوانستم شکست را هضم و خودم را کنترل کنم و آن عکس العمل را نشان دادم. اما به درک تبریک گفتم و او را در آغوش هم گرفتم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها