آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
هادی چوپان با ورژنی که تا حالا ندیدید؛ رقبای مسترالمپیا در انتظار گرگ پارسی
بازدید:۲۸
صد آنلاین | هادی چوپان با خشن‌ترین ورژن خود در مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت و به رقبای خود هشدار داده است.
کد خبر : ۱۱۸۶۱۵

به گزارش صد آنلاین،مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۴ به زودی آغاز می‌شود و در میان تمام مدعیان، چهره‌ای برجسته و آشنا برای ایرانیان همچنان در صدر توجه‌ها قرار دارد: هادی چوپان، معروف به گرگ پارسی. هادی که در سال ۲۰۲۲ به قهرمانی رسید و در سال گذشته نایب قهرمان شد، امسال با شماره یک در میان رقبا حضور دارد و با عزمی راسخ، نوید خشن‌ترین ورژن خود را به طرفداران و منتقدان داده است.

 


هادی چوپان در مصاحبه اخیر خود با رسانه‌ها، از برنامه‌های خود برای قهرمانی دوباره در مسترالمپیا صحبت کرد و گفت: «امسال نیز مثل سال ۲۰۲۲ شماره یک را برداشتم و می‌خواهم مثل شماره‌ام، اول باشم. مطمئن باشید خشن‌ترین ورژن هادی چوپان خواهد بود.»

 


این مسابقات که از امشب با کنفرانس خبری ورزشکاران رسماً آغاز می‌شود، بار دیگر توجه جهانیان را به خود جلب کرده و برای ایرانی‌ها، حضور هادی چوپان و رقابت او با سایر مدعیان دسته اوپن، نقطه اوج این رویداد است.

 

هادی چوپان و تاریخچه‌ای از موفقیت‌ها

 

هادی چوپان پس از پیروزی در مسترالمپیا ۲۰۲۲، توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین بدنسازان جهان تثبیت کند. با وجود اینکه در سال گذشته به مقام نایب قهرمانی دست یافت، اما همچنان انگیزه او برای بازگشت به قله قدرت بی‌پایان است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که امسال بیش از همیشه برای کسب قهرمانی مصمم است.

 

 

هادی چوپان در بخش پایانی صحبت‌های خود به غیبت چند بدنساز ایرانی با وجود کسب جواز‌ مسترالمپیا اشاره کرد و گفت: «من اینجا تنها هستم و تعدادی از هموطنانم با وجود اینکه در مسابقات حرفه‌ای شرکت کردند و جواز گرفتند، نتوانستند اینجا باشند. آن‌ها پشت سد ویزا هستند و از هر کسی که‌ کاری از دستش برمی‌آید می‌خواهم که به ورزشکاران ایرانی در این خصوص کمک کند. من دلم‌ می‌شکند که می‌بینم هموطنانم اینجا نیستند.»

 


رقبای چوپان: تهدید یا فرصت؟

 

 

در مسترالمپیا ۲۰۲۴، هادی چوپان با نام‌هایی بزرگ در بدنسازی روبرو خواهد شد. با این حال، او اعتماد به نفس بالایی دارد و از خشن‌ترین ورژن خود صحبت می‌کند. در این رقابت حساس، همه چشم‌ها به روی او و عملکرد او خواهد بود.

 


دردسرهای ایرانیان: غیبت تعدادی از ورزشکاران

 

یکی از موضوعاتی که هادی چوپان در صحبت‌های خود به آن اشاره کرد، غیبت تعدادی از ورزشکاران ایرانی به دلیل مشکلات ویزا بود. او ابراز ناراحتی کرد که هموطنانش نتوانستند به مسابقات بیایند و از مسئولین درخواست کمک برای حل این مشکل کرد.

 

 

 

هادی چوپان همیشه از هواداران خود به عنوان منبع انرژی یاد کرده است. او در بخشی از مصاحبه خود تأکید کرد که حضور و حمایت هوادارانش او را به جلو می‌راند و قول داد که با دریافت تندیس ساندو، پاسخی شایسته به انرژی‌های آن‌ها بدهد.

 


مسترالمپیا ۲۰۲۴: روزهای سرنوشت‌ساز

 

مسترالمپیا ۲۰۲۴ قرار است صحنه‌ای باشد که در آن هادی چوپان به دنبال اثبات خود به عنوان بهترین بدنساز جهان است. با شماره یک در دست و انگیزه بی‌پایان، او آماده است تا بار دیگر نام خود را در تاریخ مسترالمپیا جاودانه کند.

 


از شما دعوت می‌کنیم نظرات و تحلیل‌های خود را در صد آنلاین با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها