آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
خبر نگران‌کننده برای برخی دهک‌ها: قطع یارانه نقدی در راه است
بازدید:۴۰۳
صد آنلاین | رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد که سومین مرحله به‌روزرسانی اطلاعات اقتصادی خانوارها در مهرماه انجام خواهد شد. این به‌روزرسانی با استفاده از داده‌های جدید دریافتی از دستگاه‌های مختلف، به ارزیابی وسع خانوارها و شرایط اقتصادی آن‌ها می‌پردازد.
کد خبر : ۱۱۸۵۷۷

به گزارش صد آنلاین، علیرضا محمدی، رئیس این مرکز، با اشاره به بند "د" تبصره ۱۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است درآمد سرانه خانوارها و قدرت خرید مردم را بررسی کرده و گروه‌های نیازمند حمایت را شناسایی کند.

 

 

 

وی همچنین به عدم ارسال اطلاعات بانکی از سوی برخی دستگاه‌ها، از جمله بانک مرکزی، اشاره کرد. طبق آئین‌نامه جدید، وزارت تعاون مسئول وسع‌سنجی و رتبه‌بندی خانوارها خواهد بود و یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳ بر اساس این دهک‌بندی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز به روال سابق واریز خواهد شد.

 

 

 

علاوه بر این، مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از اجرای طرح حمایت تغذیه‌ای برای کودکان دارای اختلال رشد خبر داد که به کودکان ۵ تا ۵۵ ماهه اختصاص دارد. این طرح با هدف کاهش فقر و تأمین امنیت غذایی و در همکاری با وزارت بهداشت اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها