آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
قتل فجیع در لنگرود؛ مردی به دست خویشاوند خود کشته شد
بازدید:۴۹
صد آنلاین | درگیری خانوادگی در لنگرود منجر به قتل شد و قاتل تنها در ۵ ساعت توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۸۵۶۶

به گزارش صد آنلاین،درگیری‌های خانوادگی گاه می‌تواند به فجایع غم‌انگیزی ختم شود که جامعه را شوکه می‌کند. وقتی صدای گلوله‌ای از محله‌ای آرام بلند شد، کمتر کسی تصور می‌کرد این شلیک پایان یک زندگی باشد. پلیس با سرعت عمل چشمگیر توانست در کمتر از پنج ساعت، قاتل را پیش از فرار دستگیر کند. این حادثه غم‌انگیز نه تنها دل‌های خانواده‌ها بلکه وجدان جامعه را تکان داد. آیا می‌توانست این اختلافات خانوادگی به شکلی مسالمت‌آمیز حل شود؟ در ادامه، جزییات این حادثه را بخوانید.

 


فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های بخش شلمان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۵ ساعت پس از ارتکاب جرم توسط پلیس دستگیر شد.

 

سرهنگ ارسلان صبح زاهدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محلات شلمان، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی و کارآگاهان آگاهی در محل درگیری مشاهده کردند فردی به علت شلیک گلوله در محل درگیری فوت کرده و دخترش نیز زخمی شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تشریح کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل، مشخص شد که قاتل فردی ۴۷ ساله با مقتول نسبت خویشاوندی داشته و به علت اختلاف خانوادگی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده و از صحنه جرم متواری شده است.

 

سرهنگ صبح زاهدی با اشاره به اینکه مأموران در همان لحظات اولیه هویت قاتل را شناسایی کردند، گفت: با اقدام به موقع کارآگاهان آگاهی، قاتل در کمتر از ۵ ساعت قبل از فرار در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه متهم علت انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 


نظرات و تحلیل‌های خود را درباره این حادثه تکان‌دهنده با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها