آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
کشف سرقت ۲۰۰ میلیاردی در یزد
بازدید:۴۶۲
صد آنلاین | «با وصول پرونده سرقت اسناد و مدارک از قبیل چک، سفته و سند به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال از نمایشگاه اتومبیل در حوزه شهرستان یزد، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.   با اقدامات و تحقیقات جامع اطلاعاتی و فنی در کمتر از ۷۲ ساعت ۲ سارق حرفه‌ای شناسایی و با هماهنگی قضائی، طی عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی دستگیر و کلیه اسناد مسروقه از آنها کشف شد.»
کد خبر : ۱۱۸۵۶۱
به گزارش صد آنلاین،  سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: با وصول پرونده سرقت اسناد و مدارک از قبیل چک، سفته و سند به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال از نمایشگاه اتومبیل در حوزه شهرستان یزد، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: با اقدامات و تحقیقات جامع اطلاعاتی و فنی در کمتر از ۷۲ ساعت ۲ سارق حرفه‌ای شناسایی و با هماهنگی قضائی، طی عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی دستگیر و کلیه اسناد مسروقه از آن‌ها کشف شد. 

بهدانی فرد ادامه داد: در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی بعمل آمده از سارقان و با توجه به مستندات و قرائن جمع آوری شده، سارقان به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از سرقت را اختلاف مالی با شاکی بیان کردند. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اسناد مکشوفه به مالباخته تحویل داده شد، تصریح کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی، خود پیشگیری کنند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فراور
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها