آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
دستگیری موبایل قاپ بازار
بازدید:۱۰۶
صد آنلاین | سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ سابقه‌دار بلافاصله پس از سرقت خبر داد.
کد خبر : ۱۱۸۵۵۱

 

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل قاپ، تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی موتور سیکلت به همراه یک نفر راکب را مشاهده نمودند که در حال پرسه زنی و زاغ زنی شهروندان بوده و در همین حین تلفن همراه یکی از شهروندان را سرقت نمود.

وی گفت: ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست دادند، اما سارق بدون توجه به دستورات پلیس از محل متواری شد و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متوقف و متهم دستگیر شد.

 این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد، هشت دستگاه تلفن همراه که یکی از آن‌ها را به تازگی سرقت نموده بود و و مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

سرهنگ مافی خاطر نشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرده و در تحقیقات بیشتر، عوامل کلانتری موفق به شناسایی دو نفر از شکات شدند و شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

همچنین سرهنگ حسین مافی توصیه نمود: در معابر و مکان‌های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

 

باشگاه خبرنگتران جوان

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها