آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
داماد عصبانی در گیلان قاتل برادرزنش شد
بازدید:۴۱۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های بخش شلمان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از 5 ساعت پس از ارتکاب جرم توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۸۵۳۹

به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های بخش شلمان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از 5 ساعت پس از ارتکاب جرم توسط پلیس دستگیر شد.

 

 

 

سرهنگ ارسلان صبح زاهدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محلات شلمان بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.  وی افزود: با حضور ماموران انتظامی و کارآگاهان آگاهی در محل درگیری مشاهده کردند فردی به علت شلیک گلوله در محل درگیری فوت کرده و دخترش نیز زخمی شده است.

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تشریح کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که قاتل فردی 47 ساله با مقتول نسبت خویشاوندی داشته و به علت اختلاف خانوادگی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده و از صحنه جرم متواری شده اند. سرهنگ صبح زاهدی با اشاره به اینکه ماموران در همان لحظات اولیه هویت را قاتل را شناسایی کردند، گفت: با اقدام به موقع کارآگاهان آگاهی قاتل در کمتر از 5 ساعت قبل از فرار در مخفیگاهش دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه متهم علت انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها