آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کابینه امنیتی اسرائیل دوباره تشکیل جلسه می‌دهد
بازدید:۳۰۸
صد آنلاین | طبق گزارش‌ها، کابینه امنیتی اسرائیل برای چندمین بار بعد از حمله موشکی اول اکتبر ایران که قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داد، تشکیل جلسه می‌دهد.
کد خبر : ۱۱۸۴۹۵

به گزارش صد آنلاین، در ادامه جلسات بی‌نتیجه رژیم صهیونیستی درباره واکنش به پاسخ موشکی سه‌شنبه ۱۰ مهر ایران به تجاوزات و جنایات این رژیم، یک مقام صهیونیست به شبکه سی‌ان‌ان گفت که کابینه امنیتی اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد.

 

 

به گزارش فارس، به ادعای این مقام اسرائیلی، در این جلسه قرار است درباره پاسخ به حمله موشکی ایران رای‌گیری شود. شبکه کان هم ادعا کرد که کابینه اسرائیل قرار است به نخست‌وزیر این رژیم نتانیاهو و وزیر جنگش گالانت درباره زمان و نحوه واکنش به حمله موشکی ایران اختیار بدهد.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران عباس عراقچی پیش‌تر به رژیم صهیونیستی توصیه کرد که اراده ایران را آزمایش نکند و گفت «هر حمله‌ای به ایران صورت بگیرد، پاسخ ما پر قدرت‌تر از گذشته خواهد بود. پاسخ متناسب و محکم داده خواهد شد». وی تصریح کرد که دشمنان می‌دانند چه اهدافی در داخل فلسطین اشغالی در دسترس ایران قرار دارد و «قدرت و دقت موشک‌های ما را به عینه مشاهده کرده‌اند».

تابناک
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها