آخرین اخبار
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
انتظارات جدی از سرپرست جدید تأمین اجتماعی؛ معوقات بازنشستگان کارگری در انتظار پرداخت
بازدید:۱۸۴
صد آنلاین | با انتصاب سرپرست جدید سازمان تأمین اجتماعی، امیدواری‌ها برای پرداخت معوقات بازنشستگان کارگری افزایش یافته است. در حال حاضر، این کارگران تنها سه میلیون تومان برای سه ماه اول سال دریافت کرده‌اند و از تیرماه به بعد، هیچ مبلغی بابت متناسب‌سازی حقوق آنها واریز نشده است.
کد خبر : ۱۱۸۴۲۳

به گزارش صد آنلاین، رئیس مجلس شورای اسلامی در یک جلسه مشترک با رئیس‌جمهور و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، به بررسی پرداخت مطالبات گندم‌کاران و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و اعلام نمود که همسان‌سازی حقوق از این ماه آغاز شده است. همچنین، او خاطرنشان کرد که مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت خواهد شد.

 

 

 

«یدالله فرجی»، فعال صنفی بازنشستگان کارگری، بیان کرد که مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی اکنون سه ماه علی‌الحساب متناسب‌سازی از صندوق طلبکارند. او گفت: «بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشکری سه میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای تیر، مرداد و شهریور دریافت کرده‌اند و ما انتظار داریم این مبلغ برای بازنشستگان کارگری نیز به زودی واریز شود.»

 

 

 

فرجی ادامه داد: «حالا که سرپرست جدید سازمان تأمین اجتماعی منصوب شده، انتظار داریم معوقات بازنشستگان کارگری هرچه زودتر پرداخت شود. این کارگران فقط سه میلیون تومان برای سه ماه اول سال دریافت کرده‌اند و بعد از تیرماه، هیچ پرداختی بابت متناسب‌سازی نداشته‌اند.»

 

 

 

او همچنین به شرایط دشوار زندگی بازنشستگان کارگری اشاره کرد و افزود که این افراد با حقوق‌های ناچیز و سه برابر زیر خط فقر زندگی می‌کنند. در شرایطی که قیمت اقلام ضروری به سرعت افزایش می‌یابد، ترمیم دستمزد برای این کارگران یک ضرورت اساسی به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها