آخرین اخبار
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
حساب بازنشستگان ۳ میلیون شارژ می‌شود | واریز ویژه برای بازنشستگان
بازدید:۳۰۰۶
الان که سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی منصوب شده، توقع داریم هرچه زودتر معوقات بازنشستگان کارگری پرداخت شود؛ کارگران بازنشسته فقط سه میلیون تومان برای سه ماه اول سال گرفته‌اند و بعد از تیرماه، ریالی بابت متناسب‌سازی برایشان پرداخت نشده است.
کد خبر : ۱۱۸۳۴۴

به گزارش صد آنلاین،  رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک با رئیس جمهور و برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع پرداخت مطالبات گندم‌کاران و همسازی سازی حقوق بازنشستگان بررسی شد، از این رو همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام شده و مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می شود.

 

 


واریز سه میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان

«یدالله فرجی» فعال صنفی بازنشستگان کارگری با بیان اینکه مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی سه ماه علی‌الحساب متناسب‌سازی از صندوق طلبکارند؛ گفت: بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشگری سه میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای سه ماه تیر، مرداد و شهریور، دریافت کرده‌اند؛ انتظار داریم این مبلغ برای بازنشستگان کارگری نیز به زودی واریز شود.

 

 

او افزود: حالا که سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی منصوب شده، توقع داریم هرچه زودتر معوقات بازنشستگان کارگری پرداخت شود؛ کارگران بازنشسته فقط سه میلیون تومان برای سه ماه اول سال گرفته‌اند و بعد از تیرماه، ریالی بابت متناسب‌سازی برایشان پرداخت نشده است.

به گفته این فعال صنفی، بازنشستگان کارگری با حقوق‌های بسیار ناچیز و سه برابر زیر خط فقر زندگی می‌کنند آنهم در شرایطی که هر روز اقلام معمولی زندگی همپای قیمت دلار گران می‌شود؛ در این شرایط ترمیم دستمزد یک ضرورت اساسی‌ست. 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها