آخرین اخبار
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
سردار آزمون در کانون خشم ازبک‌ها؛ چه رازی در صحبت‌های آزمون نهفته است؟
بازدید:۹۳۲
صد آنلاین | اظهارات جنجالی سردار آزمون درباره تیم ملی ازبکستان، خشم و انتقادات هواداران ازبکی را به همراه داشته است.
کد خبر : ۱۱۸۳۳۵

به گزارش صد آنلاین،در آستانه بازی حساس بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، فضای هیجان‌انگیز و تنش‌زایی به وجود آمده است. این بازی قرار است فردا در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند برگزار شود و هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز حیاتی هستند. اما حاشیه‌ها و اظهارات جنجالی پیش از بازی، توجهات را به خود جلب کرده و باعث بروز عصبانیت در بین هواداران ازبک شده است.

 


حاشیه‌ها و تنش‌های پیش از بازی

 

کاپیتان تیم ملی ازبکستان، الدر شومورودوف، در مصاحبه‌ای قبل از تمرینات تیمش اظهاراتی جنجالی را مطرح کرده و اعلام کرده که بازی با ایران برای آن‌ها آسان‌تر از دیدار با قرقیزستان خواهد بود.

 

 

این اظهارنظر نه تنها توجه رسانه‌ها بلکه واکنش تند سردار آزمون، مهاجم برجسته تیم ملی ایران را نیز در پی داشته است. آزمون در نشست خبری پیش از بازی، به صراحت گفت که تیم ملی ایران برای کسب پیروزی به تاشکند آمده و به هیچ وجه قصد کم‌اهمیت جلوه دادن حریف خود را ندارد.

 


واکنش هواداران ازبکستانی

 

این اظهارات سردار آزمون باعث بروز واکنش‌های منفی در شبکه‌های اجتماعی از سوی هواداران ازبکستان شده است. رسانه upl ازبکستان به نقل از هواداران این کشور نوشت که آن‌ها به شدت از صحبت‌های آزمون ناراحت شده‌اند و این اظهارات را بی‌احترامی به تیم ملی کشورشان می‌دانند. برخی از این هواداران به یادآوری دو بازی اخیر بین ایران و ازبکستان پرداخته و نتیجه تساوی دو بار را نشانه‌ای از قدرت تیم ملی خود می‌دانند.

 


سابقه رقابت‌های ایران و ازبکستان

 

تاریخ رقابت‌های ایران و ازبکستان نشان‌دهنده برابری قدرت‌های دو تیم است. در دو بازی اخیر که هر دو به تساوی انجامیده، مشخص شده که هر دو تیم توانایی‌های بالایی دارند و انتظار می‌رود بازی فردا نیز به یکی از رقابت‌های نفس‌گیر تاریخ فوتبال تبدیل شود. به خصوص با توجه به اینکه سردار آزمون و هم‌تیمی‌هایش در تلاش هستند تا با ارائه یک بازی عالی، انتقادات و حاشیه‌ها را به فراموشی بسپارند و بر روی میدان تمرکز کنند.

 


چالش‌های پیش رو برای ایران

 

تیم ملی ایران با سابقه‌ای موفق در برابر ازبکستان، برای پیروزی به تاشکند آمده است. اما چالش‌های بزرگی در پیش دارد. از یک سو، هواداران ازبکستان با تمام قوا از تیم ملی خود حمایت خواهند کرد و از سوی دیگر، ایران باید بر روی میدان تمرکز کرده و از حاشیه‌ها دوری کند. آیا سردار آزمون و تیم ملی ایران می‌توانند از این تله خطرناک عبور کنند و به پیروزی برسند؟

 

 

 

در نهایت، همه نگاه‌ها به این دیدار حساس دوخته شده و نتیجه آن می‌تواند تأثیر عمیقی بر روی سرنوشت هر دو تیم در راه جام جهانی ۲۰۲۶ داشته باشد. آیا ایران می‌تواند بر روی اعتماد به نفس بالای خود تکیه کند یا ازبک‌ها به دلیل خشم و فشار هواداران، برنده میدان خواهند بود؟

 


نظر شما چیست؟ نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها