آخرین اخبار
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند؛ ویدئوی جنجالی در راه است؟
بازدید:۱۰۲۳
صد آنلاین | علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی، پرسپولیس را به دریافت ۵ میلیارد تومان رشوه در پرونده فسخ قراردادش متهم کرد.
کد خبر : ۱۱۸۳۳۳

به گزارش صد آنلاین،باشگاه پرسپولیس دوباره از علیرضا بیرانوند به دلیل اتهاماتی که علیه مدیران این تیم مطرح کرده است، شکایت کرده و پرونده جدیدی را به جریان انداخته است. اتهام "دریافت رشوه" از سوی بیرانوند به یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس وارد شده که موجب شده این باشگاه وارد اقدامات قضایی شود.

 


ماجرا از جدایی جنجالی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آغاز شد. پس از فسخ قرارداد جنجالی، باشگاه پرسپولیس با طرح یک شکایت موفق شد بیرانوند را به پرداخت ۲۰ میلیارد تومان محکوم کند. اما این پایان داستان نبود. پس از دیدار تراکتور و فولاد خوزستان، بیرانوند ادعاهای جدید و اتهاماتی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرد که سروصدای زیادی به پا کرده است.

 


اتهام ۵ میلیاردی بیرانوند علیه پرسپولیس:

 


علیرضا بیرانوند در پایان یکی از دیدارهای تیمش با تراکتور اعلام کرد که هرگز جریمه ۲۰ میلیاردی را پرداخت نخواهد کرد و تهدید کرد در صورت ادامه پیگیری‌ها، ویدئویی از یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس منتشر خواهد کرد که نشان می‌دهد این فرد در ازای دریافت ۵ میلیارد تومان "شیرینی" (رشوه) اقدام به تسهیل فسخ قرارداد بیرانوند کرده است.

 


این اتهام شوک بزرگی به باشگاه پرسپولیس وارد کرد. مدیران این تیم به سرعت اقدام به شکایت دوباره از دروازه‌بان ملی‌پوش خود کردند تا این اتهامات را در دادگاه پیگیری کنند.

 


پرسپولیس شکایت جدیدی علیه بیرانوند ثبت کرد

 


با توجه به اتهامات سنگینی که بیرانوند علیه پرسپولیس وارد کرده است، این باشگاه پرونده جدیدی در دادگاه قضایی علیه وی تشکیل داده است. پرسپولیس ادعا می‌کند که این اتهام علاوه بر آسیب به اعتبار باشگاه، جنبه عمومی نیز دارد و باید به طور جدی پیگیری شود.

 


از طرف دیگر، مدیران جدید پرسپولیس در حال بررسی اتهامات بیرانوند هستند و می‌گویند که هیچ مدرکی دال بر دریافت رشوه توسط اعضای هیئت مدیره سابق وجود ندارد. این در حالی است که تنها رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس و پیمان حدادی از اعضای هیئت مدیره قبلی همچنان در سمت‌های خود باقی مانده‌اند.

 


آیا بیرانوند ویدئوی ادعایی خود را منتشر خواهد کرد؟

 


علیرضا بیرانوند تاکنون جزئیاتی از این ویدئو منتشر نکرده است، اما تهدید او مبنی بر انتشار ویدئویی که ادعای دریافت رشوه ۵ میلیاردی توسط اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را ثابت کند، به شدت باعث نگرانی هواداران و مدیران این باشگاه شده است. هنوز مشخص نیست که آیا بیرانوند واقعاً چنین مدرکی در اختیار دارد یا اینکه این تنها یک تاکتیک برای فرار از پرداخت جریمه ۲۰ میلیاردی است.

 


واکنش مدیران پرسپولیس:

 


مدیران پرسپولیس، به خصوص اعضای هیئت مدیره فعلی، با جدیت تمام این اتهامات را رد کرده‌اند. آن‌ها مدعی‌اند که هیچ ارتباطی بین این باشگاه و رشوه‌ای که بیرانوند ادعا می‌کند وجود نداشته است. پرسپولیس تاکید دارد که این اتهامات با هدف تخریب چهره باشگاه مطرح شده و باید در دادگاه به آن رسیدگی شود.

 


در نهایت، باید منتظر ماند و دید که روند این پرونده جنجالی در دادگاه چگونه پیش خواهد رفت و آیا بیرانوند قادر خواهد بود اتهامات خود را ثابت کند یا خیر.

 


درخواست از مخاطبان: لطفاً نظرات و تحلیل‌های خود را در مورد این پرونده جنجالی با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها