آخرین اخبار
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
بازگشت مرد محبوب سرخ ها به پرسپولیس بعد از فیفادی!
بازدید:۳۱
صد آنلاین | کریم باقری در آستانه بازگشت به پرسپولیس است، البته اگر دوباره اتفاق خاصی در این زمینه رخ ندهد.
کد خبر : ۱۱۸۲۹۲

به گزارش صد آنلاین،  پایان لیگ ۲۳ مصادف شد با پایان قرارداد کریم باقری با پرسپولیس که منجر به جدایی او از جمع سرخ پوشان شد. در همان مقطع دلایل زیادی برای این پایان همکاری مطرح شد که مهمترین آن ها تمایل نداشتن رضا درویش به ادامه همکاری بود. در فضای مجازی علیه رضا درویش حملات شدیدی صورت گرفت و حتی کریم باقری در مصاحبه ای علیه درویش موضع گیری کرد اما هرچه بیشتر زمان گذشت، مشخص شد دلیل واقعی این جدایی مسائل دیگری بوده و ارتباطی با رضا درویش و مدیریت باشگاه پرسپولیس نداشته است.


دو ماه قبل بود که تلاش های رضا درویش برای بازگرداندن کریم باقری به فوتبال و تیم پرسپولیس جدیت بیشتری پیدا کرد و در این راه برخی از چهره های نامدار و شناخته شده فوتبال و ورزش نیز پا پیش گذاشتند و از همه مهمتر خود کریم باقری نیز با همراهی بیشتری انجام داد تا طی روزهای اخیر خبرهای خوبی در مورد بازگشت او به فوتبال شنیده شود.

نکته مهم اینکه کریم باقری در صفحه اجتماعی خود به کمپین «ایران، خاک من است» پیوسته و پوستری که در کل جامعه ورزش دست به دست می چرخد را در صفحه شخصی اش منتشر کرده تا پاسخ محکمی به شایعاتی که در مورد خروج او از ایران شنیده می شود داده باشد.

در همین ارتباط آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن است که  مقدمات بازگشت کریم باقری به فوتبال تا پایان فیفادی فراهم شده و در جلسه ای که بین رضا درویش، گاردیو و کریم باقری انجام می شود، آقا کریم به نیمکت سرخ ها بازخواهد گشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها