آخرین اخبار
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
قتل هولناک کودکان توسط والدینشان/زوجی که فرزندانشان را در گودال سوزاندند
بازدید:۵۹۵
صد آنلاین | زوج بی‌رحم آمریکایی که فرزندانشان را در گودالی به آتش کشیدند، به قتل آن‌ها اعتراف کردند.
کد خبر : ۱۱۸۲۷۳

به گزارش صد آنلاین،در جنایتی هولناک که دل هر انسانی را به لرزه درمی‌آورد، زوجی آمریکایی در ایالت ایندیانا، کودکان خود را به طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل رساندند. این والدین، پس از آن که اجساد کودکانشان را سوزاندند، تلاش کردند تا آثار جرم خود را پاک کنند. این حادثه، نه تنها جامعه محلی بلکه تمام آمریکا را شوکه کرده است.

 

 

هرچند در ابتدا سعی در انکار این جنایت داشتند، اما در نهایت تحت فشارهای پلیس، پدر خانواده به قتل فرزندانش اعتراف کرد و این پرونده اکنون به یکی از داغ‌ترین اخبار رسانه‌ها تبدیل شده است. این خبر نگران‌کننده، بار دیگر اهمیت توجه به سلامت روانی افراد و خانواده‌ها را برجسته می‌کند.

 


زوج آمریکایی که ۲ در جنایتی بی‌رحمانه، ۲ کودکشان را در یک گودال به آتش کشیده بودند، مجرم شناخته شدند.

 


به نقل از سی‌بی‌اس، چند روز پیش پلیس شهرستان جاسپر در ایالت ایندیانا آمریکا با یک تماس عجیب روبه‌رو شد. تماس گیرنده می‌گفت که یکی از آشنایانش ۲ فرزند خود را به قتل رسانده و اجساد آنها را در حیاط خلوت خانه‌شان سوزانده است. او می‌گفت که قاتل در عالم مستی به این جنایت اعتراف کرده و این در حالی است که از بچه‌های او خبری نیست.

 


با این تماس کارآگاهان جنایی راهی خانه مورد نظر شدند و زوج جوانی به نام‌های استیون و سامانتا را دستگیر کردند. آنها در حیاط خانه گودالی پیدا کردند که داخل آنها بقایای استخوان‌های انسان بود.

 


بعد از دستگیری این پدر و مادر، در ابتدا آنها جنایت را انکار کردند اما بعدا مرد اعتراف کرد که در حالت خشم و عصبانیت از دست بچه‌ها آنها رابه قتل رسانده و برای اینکه جسدشان هرگز پیدا نشود در گودالی آنها را سوزانده است. او همچنین مدعی شد که در سوزاندن اجساد، همسرش نیز همدست او بوده است.

 


به گفته مقامات استیون و سامانتا به اتهام ارتکاب چندین جرم از جمله قتل مجرم شناخته‌ شده‌اند و به زودی محاکمه خواهند شد.

 


نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها