۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
انهدام باند مسلح قاچاق مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
بازدید:۸۶
صد آنلاین | سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۴۹ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر : ۱۱۸۲۶۳

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ علیرضا دلیری ، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد؛ در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی، فعالیت یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی استان افزود؛ در این رابطه با انجام اقدامات تخصصی مسیرهای تردد قاچاقچیان در محورهای فرعی شهرستان سراوان و خاش شناسایی و ماموران پلیس به طور هماهنگ و هدفمند با اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله ی مورد نظر را شناسایی کنند.

سرهنگ دلیری بیان کرد؛ پس از ورود مامورین پلیس، قاچاقچیان که در درگیری مسلحانه با پلیس تاب مقابله را نداشتند با رها کردن خودروها و موتورسیکلت ها و مواد افیونی در محل به اطراف متواری شده و طی بازرسی از محل، ۵۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف گردید.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

مهر

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها