آخرین اخبار
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
توصیه عجیب به استقلال: سرمربی نه، مربی خارجی بیاورید
بازدید:۵۴۰
صد آنلاین | پیشکسوت استقلال می‌گوید مدیرعامل این باشگاه گزینه مناسبی برای آبی‌ها نیست.
کد خبر : ۱۱۸۲۴۴

به گزارش صد آنلاین، محمد مومنی در مورد عملکرد فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به خبر ورزشی گفت: مدیریت کردن در باشگاه پرطرفدار با منابع مالی محدود بسیار سخت ست. مدیرعامل باشگاهی مثل استقلال باید چند وجهی باشند، اول باید فوتبال را بشناسند و بداند در جایگاه‌های متفاوت چه رفتاری کند و باید رفتاری که در شان باشگاه بزرگ است، انجام بدهد. قانون دانستن خوب است ولی اجرای مهمتر است. درک موقعیت باشگاه نسبت به هوادار و دادن جواب مناسب به آنها هنری است که هرکسی نمی‌تواند انجام بدهد.


او ادامه داد:  آقای سمیعی شاید حقوق دان خوبی باشد ولی یک وجه دارد و این نمی‌تواند چیزی که مدنظر هواداران است، باشد. این مهمترین حرفی است که در مورد آقای سمیعی می‌شود زد.

عضو اسبق هیات مدیره استقلال در مورد عملکرد نکونام هم گفت: مربیگری اصولی دارد و ما هم کار کرده ایم و لب خط بوده ایم، مدیرعاملی اگر چند وجهی است سرمربیگری صد وجهی است. سرمربی باید خیلی از موارد را رعایت کند. نمی‌شود مربی همه کارها را اجرا کند و به همه امر و نهی کند. روی خوش نشان دادن هنر یک مربی است که در برخی از موارد نکونام این را نداشت و باعث تنش در تیم شد.

مومنی می‌گوید بهتر است جای سرمربی خارجی، یک مربی خارجی دستیار سرمربی داخلی شود:  هنوز زمان زیادی از شروع لیگ نگذشته است و استقلال برای جبران زمان دارد. به نظر من سرمربی خارجی نمی‌تواند کمک کند و دستیارخارجی بهتر می‌تواند کمک کند. فوتبال ما با فوتبال روز دنیا متفاوت است و شرایط آن فرق دارد، یک سرمربی داخلی آگاه به شرایط در کنار یک دستیار خارجی آگاه به علم روز دنیا می‌توانند شرایط ایده آلی را برای باشگاه رقم بزنند.  

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها