۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
بازداشت ۴ فروشنده مشروبات الکلی بخاطر قتل عمد
بازدید:۱۷۰
صد آنلاین | رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: مجموعاً ۵ متهم در پرونده مشروبات الکلی در استان دستگیر شدند که ۴ نفر به اتهام قتل عمد روانه زندان شده و یک نفر با قرار وثیقه آزاد است.
کد خبر : ۱۱۸۲۳۴
 

به گزارش صد آنلاین، عباس پوریانی تعداد افراد فوتی اعلام شده از سوی پزشکی قانونی استان بر اثر مصرف مشروبات الکلی را تاکنون ۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: با صدور دستور فوری قضایی نسبت به شناسایی و تعقیب قضایی متهمین در اسرع وقت اقدام و طی آن ۵ متهم در پرونده مشروبات الکلی دستگیر شدند که ۴ نفر از متهمین به اتهام قتل عمد روانه زندان شده و یک نفر با قرار وثیقه متناسب آزاد است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: برای متهمین در شعب دادسرای حوزه‌های قضایی چالوس، آمل و کلاردشت، به اتهام قتل عمدی از طریق فروش مشروبات الکلی پرونده قضایی تشکیل شده و با توجه به فوت ۲۱ نفر و همچنین وخامت حال و بستری بودن بسیاری از افراد مراجعه کننده به بیمارستان‌های استان در بخش مراقبت‌های ویژه و نابینا شدن چند تن دیگر، پرونده در حال پیگیری دقیق و سیر مراحل قانونی است.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای کشف زوایای دیگر پرونده ادامه دارد، تاکید کرد: دستورات لازم به ضابطین و مراجع ذیربط جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمین و عوامل مرتبط صادر و اقدامات مقتضی با قید فوریت در این خصوص در حال انجام است.

منبع: ایسنا

 
 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها