۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
اعدام برای عامل جنایت در بوستان جنگلی مسگرآباد
بازدید:۳۸۴
صد آنلاین | پرونده مردی که همکار خواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری ارسال شد‌.
کد خبر : ۱۱۸۲۲۸

به گزارش صد آنلاین، پرونده مردی که همکار خواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری ارسال شد‌.

 

 

 

محسن، مردجوانی است که شامگاه بیست وچهارم اسفند سال گذشته درپی اختلاف باهمکار سابق خواهرش، او را در بوستان جنگلی اطراف مسگرآباد با شلیک گلوله به قتل رساند و پس از دستگیری و بازسازی صحنه قتل، روانه زندان شد‌. او چند روز پیش برای آخرین جلسه تحقیقات در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در اظهاراتش گفت‌: خواهرم با مقتول همکار بود‌. اختلاف مالی ۴۰۰ میلیون تومانی پیدا کردند. در دادگاه هم آن مرد محکوم به پرداخت این پول به خواهرم شد اما مدام برای خواهرم و نامزدش ایجاد مزاحمت می‌کرد. چند بار به او تذکر دادم اما بهزاد دست‌بردار نبود‌. سرانجام شب حادثه با او قرار ملاقات گذاشتم و با اسلحه‌ای که از قبل داشتم به او شلیک کردم و او را به قتل رساندم و سپس جسدش را حوالی مسگرآباد در خودروی پژو‌اش گذاشتم و در خیابان رها کردم‌. ‌ موسی رضا‌زاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: خانواده مقتول برای عامل جنایت درخواست قصاص کردند و پرونده متهم با صدور قرار جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه ارسال شد تا متهم به زودی محاکمه شود. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها