۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹
بازدید:۳۹۱
باشگاه بایرن مونیخ جریمه ای بالغ بر 300 هزار یورو برای حرکت جنجالی سادیو مانه در نظر گرفته است.
کد خبر : ۱۱۸۰۸

سادیو مانه طی درگیری با لروی سانه بعد از بازی با منچسترسیتی به صورت او ضربه زد که آثار این ضربه روی لب بازیکن آلمانی کاملا مشهود بود و با واکنش های بسیاری همراه شد. باشگاه بایرن مونیخ هم بعد از اینکه مهاجم سنگالی را از ترکیب بازی با هوفنهایم کنار گذاشت، جریمه نقدی نیز برای او در نظر گرفته است.

رسانه های کشور آلمان فاش کردند، مانه علاوه بر محرومیت از حضور در بازی با هوفنهایم باید جریمه ای که رقم آن بیش از 300 هزار یورو است را نیز پرداخت کند.


این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ بعد از عذرخواهی مانه از سانه و اعضای تیم مجوز بازگشت این بازیکن به تمرینات را صادر کرده بود.

گفته می شود درگیری این دو بازیکن زمانی شروع شد که سانه با توهین نژادپرستانه به مانه او را عصبانی کرد. حالا اوضاع برای مهاجم سابق لیورپول در آلیان آرنا پیچیده تر از قبل شده است. او تابستان سال گذشته در ازای مبلغ 32 میلیون یورو راهی بایرن شد تا جای روبرت لواندوفسکی را پر کند اما تا کنون در 32 بازی تنها 11 گل زده و 5 پاس گل داده است.

 

اسکای اسپورت نیز مدعی شده جدایی مانه در تابستان سال جاری تقریبا قطعی شده و این بازیکن جایی در برنامه های آتی توماس توخل ندارد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها