آخرین اخبار
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
توقف یک جنگ خیابانی؛ اراذل نامدار تهران به دام افتادند
بازدید:۹۹۸
صد آنلاین | معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یکی از اراذل و اوباش نامدار در محله نارمک به اتهام نزاع و درگیری خبر داد.
کد خبر : ۱۱۸۰۵۵

به گزارش صد آنلاین،درگیری‌های خیابانی در تهران به یکی از معضلات جدی تبدیل شده‌اند و همواره امنیت شهروندان را تهدید می‌کنند. اما در جدیدترین مورد، پلیس پایتخت موفق به دستگیری یکی از اراذل و اوباش نامدار در محله نارمک شد.

 

سرهنگ اکبر موسوی، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، اعلام کرد که با دریافت خبری مبنی بر نزاع در یکی از میدان‌های این منطقه، تحقیقات را آغاز کردند. این تحقیقات منجر به شناسایی و دستگیری فردی شد که به خاطر قدرت نمایی‌هایش در منطقه شناخته شده بود. این اقدام پلیس نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه برای حفظ نظم و امنیت در تهران است.

 

سرهنگ اکبر موسوی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت گفت: مأموران پایگاه چهارم پلیس اطلاعات خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در یکی از میدان‌های نارمک دریافت کردند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: با دریافت خبر تحقیقات خود را در خصوص صحت و سقم خبر آغاز و مشخص شد عامل این درگیری یکی از اراذل و اوباش‌های نامدار منطقه پیروزی بوده که با عربده کشی قصد قدرت نمایی داشته است با تلاش‌های مأموران مخفیگاه این متهم شناسایی شده و در عملیات پلیسی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات پلیس اراذل و اوباش دستگیر شده به دادسرا به منظور سیر مراحل قانونی معرفی شد.معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان گفت: پلیس همواره در تلاش است نظم و امنیت شهروندان برقرار باشد.

 

 

منبع:مهر

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها