آخرین اخبار
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
نگرانی دولت آمریکا از خلف وعده‌هایی رژیم اسرائیل
بازدید:۱۷۵
صد آنلاین | شهادت ۱۵ فلسطینی در غزه، محو شدن ۹۰۲ خانواده فلسطینی با همه اعضا در یک سال گذشته، کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه و نگرانی دولت آمریکا از خلف وعده‌هایی رژیم اسرائیل از مهمترین تحولات روز ۳۶۸ طوفان الاقصی است.
کد خبر : ۱۱۸۰۳۷

به گزارش صد آنلاین،  ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز سه شنبه علی رغم گذشت یک سال از جنگ علیه نوار غزه، اعلام کرد که یکی از نظامیانش با درجه گروهبانی کشته شده و یک نظامی دیگر در درگیری‌های شمال نوار غزه زخمی شده است.

 

از سوی دیگر، حزب الله لبنان اعلام کرد که طی بامداد امروز سه شنبه، سه عملیات موشکی علیه رژیم اسرائیل از جمله نظامیان و سایت‌های نظامی این رژیم انجام داده است. رسانه‌های عبری گفتند که حزب الله به تنهایی دیروز دوشنبه ۲۰۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است که کم سابقه است.

با کشته شدن نظامی ارتش اسرائیل، شمار کشته‌های ارتش متجاوز صهیونیست‌ها طی هشت روز گذشته به ۲۳ نفر رسید که عمده آن‌ها در درگیری با حزب الله کشته شده‌اند.

تحولات روز ۳۶۸ طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

هلاکت گروهبان صهیونیست کشته شده در شمال غزه

گروهبان «نوعم اسرائیل» از گردان ۱۷ ارتش اسرائیل در درگیری با نیروهای مقاومت در شمال غزه به هلاکت رسیده است.

ارتش اسرائیل ساعتی پیش رسما از کشته شدن یک نظامی خود در درگیری‌های شمال نوار غزه خبر داده بود.

شهادت ۱۵ فلسطینی در بمباران چادرهای آوارگان غزه

بنا به گزارش رسانه های فلسطینی، ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه، یک خانه و چادرهای آوارگان فلسطینی را در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه بمباران کرد.

در این جنایت دست کم ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند. شمار زیادی از شهدا و مجروحان زن و کودک هستند.

۹۰۲ خانواده فلسطینی با همه اعضای خانواده ناپدید شده‌اند

رسانه های فلسطینی به نقل از اداره ثبت احوال غزه گزازش دادند که ۹۰۲ خانواده فلسطینی در نوار غزه، با جنگ نسل کشی دشمن اسرائیلی، به کل محو شده‌اند.

هزینه ۶۶ میلیارد دلاری جنگ‌ رژیم اسرائیل در غزه و لبنان

"فارین پالیسی" نوشت که بانک مرکزی رژیم اسرائیل هزینه جاری جنگ غزه و لبنان را ۶۶ میلیارد دلار برآورد می کند و این بانک هزینه جنگ غزه و لبنان را معادل ۱۲ درصد تولید ناخالص داخلی تخمین می زند.

تظاهرات ضدصهیونیستی در اردن

اردوگاه آوارگان فلسطینی البقعه در اردن شب گذشته شاهد تظاهرات گسترده به نشانه گرامیداشت سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی بود. برخی از شهرهای الجزایر و تونس نیز شاهد تجمعات در حمایت از فلسطینیان بوده است.

نگرانی دولت بایدن از وعده‌های دروغین نتانیاهو

شبکه سی‌ان‌ان آمریکا به نقل از مسئولانی در این کشور گزارش داد که رژیم اسرائیل به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، علی رغم وعده خود مبنی بر انجام حمله زمینی محدود در لبنان، زیر قول خود زده و دست به درگیری گسترده طولانی بزند که این مسئله منجر به نگرانی‌ بایدن شده است.

این مسئولان همچنین گفته‌اند که واشنگتن در مقطع کنونی قصد احیای مذاکرات آتش بس بین اسرائیل و حزب الله را ندارد.

حمله سایبری به سایت‌های ورزشی رژیم اسرائیل

ساعاتی بعد از فراخوان سخنگوی گردان‌های القسام حماس در اولین سالگرد طوفان الاقصی، هکرهایی با نفوذ به سایت ‌های ورزشی رژیم اسرائیل، تصویر ابوعبیده را در این صفحات به همراه اظهارات دیروز او منتشر کردند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها