آخرین اخبار
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
عکس / خانم معلم و سه دخترش به طرز فجیعی به قتل رسیدند
بازدید:۲۸۸۱
صد آنلاین | درپی قتل عام یک خانواده لارستانی در استان فارس، جست‌وجوها برای یافتن اصل ماجرا ادامه دارد و همچنان در فضای مجازی تصاویر بسیاری از زن و شوهر سنگدل که دست به چنین جنایت وحشتناکی زدند، منتشر می‌شود.
کد خبر : ۱۱۷۹۷۸

 

به گزارش صد آنلاین،  در این فاجعه دلخراش، رباب حاجی پور که مادر خانواده و معلم بود و 3 دختر خردسال آنها به نام‌های (آوا، آرام و جانان) جان خود را از دست دادند.

یکی از شاگردان او در گفت‌وگو می‌گوید: این خانواده در شهر بیرم ساکن بودند و سارقان هم همسایه و مستاجر برادر پدر خانواده بودند که با انگیزه سرقت طلاهای این خانواده دست به چنین اقدامی زده‌اند.

او عنوان می‌کند: نمی‌توان گفت انگیزه قاتل انتقام بوده، چراکه من در سال‌هایی که شاگرد خانم حاجی‌پور بودم، هرگز جز خوبی از او ندیدم و خنده‌هایشان را فراموش نخواهم کرد.

شاگرد مقتول اظهار می‌کند: خانم حاجی‌پور سال‌ها مدیر مدرسه امام‌حسین(ع) بود، در مقطع راهنمایی و دبیرستان تدریس می‌کرد و تا حد امکان به نیازمندان کمک می‌کرد و با کسی خصومت نداشت.

او در خصوص جزئیات این حادثه دلخراش می‌گوید: پس از آن که در غیاب پدر خانواده 2 دختر و همسرش را خفه کردند، دختر بزرگ‌تر خانواده را فجیعانه به قتل رساندند و پسرش را ربودند، آقای خلیلیان و پسرش در شوک فرورفتند و درحال حاضر هر دو با حال نامساعدی در بیمارستان بستری هستند.

 

قتل عام لارستان

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها