آخرین اخبار
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پسر گمشده در کمپ ترک اعتیاد پیدا شد 
بازدید:۱۰۱۲
صد آنلاین | چند روز قبل زن و مرد میانسالی در تهران به اداره پلیس رفتند و از گم شدن پسر ۲۵ ساله‌شان به نام فرزاد شکایت کردند. 
کد خبر : ۱۱۷۹۱۹
به گزارش صد آنلاین،  پسر گمشده‌ای که شش ماه قبل خانواده‌اش گم شدن او را به پلیس خبر داده بودند در یک کمپ ترک اعتیاد پیدا شد. 
 
 
 
 
چند روز قبل زن و مرد میانسالی در تهران به اداره پلیس رفتند و از گم شدن پسر ۲۵ ساله‌شان به نام فرزاد شکایت کردند. 
 
 
 
مرد میانسال گفت: «ما ساکن یکی از شهر‌های غربی هستیم. وضع مالی‌مان خوب است و حاصل زندگی‌مان یک پسر به نام فرزاد است که مدتی قبل ناگهان گم شد. فرزاد پسر خوبی بود، اما از چندی قبل با افراد نابابی دوست شد. او گاهی با دوستانش به تفریح و مسافرت می‌رفت و چند روزی به خانه نمی‌آمد و ما هم به رفتار و کارهایش عادت کرده بودیم. البته خیلی تلاش می‌کردیم او سر به راه شود، اما دوستان ناباب او را رها نمی‌کردند. فرزاد شش ماه قبل از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. ما فکر می‌کردیم مثل همیشه چند روز بعد به خانه برمی‌گردد، اما وقتی چند روزی گذشت و تلفن همراهش خاموش شد، نگرانش شدیم و برای پیدا کردن پسرمان جست‌وجو کردیم، ولی هیچ کس از او خبر نداشت. در شهرمان به اداره پلیس رفتیم و شکایت کردیم، اما پلیس هم ردی از پسرمان پیدا نکرد. در این مدت بیکار ننشستیم و تلاش می‌کردیم ردی از فرزاد پیدا کنیم تا اینکه از طریق یکی از دوستانش باخبر شدیم پسرمان برای تفریح به تهران آمده و او فرزاد را با تعدادی از دوستانش دیده است. ما راهی تهران شدیم، ولی باز هم ردی از پسرمان پیدا نکردیم و الان احتمال می‌دهیم او در درگیری با دوستانش به قتل رسیده باشد و درخواست داریم کمک کنید تا ردی از پسرمان پیدا کنیم.»
 
 کمپ ترک اعتیاد 
با شکایت زن و مرد میانسال، پرونده به دستور قاضی حمیدرضا کیاستی‌نیا، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای پیدا کردن ردی از پسر گمشده در اختیار تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی قرار گرفت. 
مأموران در بررسی‌های فنی دریافتند فرزاد شش ماه قبل به تهران آمده و در همان روز‌های ابتدایی به خانه یکی از دوستانش به نام کامران رفت و آمد داشته تا اینکه ناگهان ناپدید شده است. 
بررسی‌های بعدی مأموران نشان داد کامران معتاد به موادمخدر شیشه بوده و چند باری هم خانواده‌اش او را به اجبار در کمپ ترک اعتیاد بستری کرده‌اند. از سوی دیگر مشخص شد کامران شش ماه قبل در کمپ ترک اعتیادی در اطراف تهران بستری شده است. 
با به دست آمدن این اطلاعات، این فرضیه برای مأموران قوت گرفت که به احتمال زیاد فرزاد هم همراه دوستش کامران برای ترک اعتیاد در کمپ بستری شده است. 
بنابراین مأموران به کمپ ترک اعتیاد رفتند و دریافتند پسر گمشده از شش ماه قبل در کمپ ترک اعتیاد نگه داشته شده است. 
 
 ۶ ماه حبس در کمپ 
فرزاد پس از انتقال از کمپ به اداره پلیس در توضیح ماجرا به مأموران گفت: «شش ماه قبل با پدر و مادرم مشاجره لفظی کردم و بدون اینکه به آن‌ها اطلاع بدهم، تصمیم گرفتم برای کار به تهران بیایم. وقتی به تهران آمدم به سراغ یکی از دوستانم به نام کامران رفتم. کامران معتاد به شیشه بود و خانواده‌اش در مسافرت بودند. یکی، دو روز از آمدنم گذشته بود که زنگ خانه آن‌ها به صدا درآمد، وقتی در خانه را باز کردیم چند مرد هیکلی ما دو نفر را گرفتند و دست و پایمان را بستند و داخل خودرو انداختند. آن‌ها ما را به کمپ ترک اعتیاد بردند و در اتاقی حبس کردند. آنجا متوجه شدم پدر و مادر کامران از مسئولان کمپ درخواست کرده‌اند پسرشان را به زور برای ترک اعتیادش در کمپ بستری کنند که مرا هم اشتباهی با خودشان به کمپ آوردند. من هر چقدر به مسئولان کمپ گفتم معتاد نیستم و تفریحی مصرف می‌کنم، قبول نکردند و مدعی بودند من هم معتادم و باید مدتی در کمپ بستری باشم. من حتی به آن‌ها گفتم اهل تهران نیستم و خانواده‌ام در شهرستان نگرانم می‌شوند، اما فایده‌ای نداشت. در این مدت آن‌ها مرا بار‌ها شکنجه دادند تا با خانواده‌ام تماس بگیرم و هزینه کمپ را پرداخت کنند، اما من تماسی نگرفتم تا اینکه مأموران مرا نجات دادند.»
تحقیقات درباره این حادثه برای برملا شدن زوایای پنهان آن از سوی مأموران ادامه دارد.
مهر
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها