آخرین اخبار
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر : ۱۱۷۹۰۱

به گزارش صد آنلاین،عبدالکریم حسن، بازیکن سابق تیم ملی قطر و ستاره پرسپولیس، پس از یک ماجرای جنجالی در فضای مجازی و کنار گذاشته شدن از فوتبال قطر، حالا دوباره به تیم ملی بازگشته است. اما این بازگشت با یک اتفاق جالب همراه بود: استفاده از تشویق‌های خاص هواداران پرسپولیس در ویدیویی که او به مناسبت بازگشتش به تیم ملی منتشر کرد.

 

 

ماجرای خروج عبدالکریم حسن از فوتبال قطر

 

 

عبدالکریم حسن که یکی از چهره‌های برجسته فوتبال قطر بود، پس از جام جهانی ۲۰۲۲ با یک هوادار قطری در فضای مجازی درگیری لفظی پیدا کرد. این اتفاق موجب شد تا او از فوتبال ملی و باشگاهی قطر کنار گذاشته شود. این تصمیم باعث شد عبدالکریم حسن به دنبال فرصتی در خارج از قطر باشد و این فرصت را در ایران و باشگاه پرسپولیس پیدا کرد.

 

 

درخشش در پرسپولیس و قهرمانی

 

عبدالکریم حسن با امضای قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست. در این تیم، او با بازی‌های درخشان خود خیلی سریع به یکی از بازیکنان محبوب هواداران تبدیل شد. عملکرد عالی او در پرسپولیس و قهرمانی با این تیم، توجه قطری‌ها را بار دیگر به این بازیکن جلب کرد. این درخشش نه تنها جایگاه او در باشگاه‌ها را تثبیت کرد، بلکه درهای بازگشت به تیم ملی قطر را برای او باز کرد.

 

 

 

پس از چند هفته بازی برای الوکره، عبدالکریم حسن به تیم ملی قطر برای فیفادی دعوت شد. او این بازگشت را با یک ویدیو در اینستاگرام جشن گرفت. نکته جالب در این ویدیو، صدای تشویق‌های هواداران پرسپولیس بود که در آن شنیده می‌شد. این تشویق‌ها به وضوح یادآور شعار معروف "حسن حسن یا حسن، حسن عبدالکریم" بود که هواداران سرخ‌ها برای او سر می‌دادند. این حرکت از سوی او نشان دهنده احترام و علاقه‌ای بود که به هواداران پرسپولیس دارد.

 

 

تشویق‌های پرسپولیسی‌ها؛ عامل بازگشت؟

 

 

شاید این سوال به ذهن بیاید که آیا هواداران پرسپولیس در بازگشت عبدالکریم حسن به تیم ملی قطر نقشی داشتند؟ هرچند پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که تشویق‌های پرشور آنها و محبوبیت عبدالکریم در میان هواداران پرسپولیس، عاملی انگیزشی برای این بازیکن بوده است. استفاده از این تشویق‌ها در ویدیوی بازگشت به تیم ملی نیز نشان دهنده اهمیت این ارتباط است.

 

 

مخاطبان عزیز،نظرات و تحلیل‌های خود را درباره بازگشت عبدالکریم حسن و نقش هواداران پرسپولیس در این ماجرا با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها