آخرین اخبار
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
ام‌وی‌ام ایکس ۷۷: پرچمدار جدید مدیران خودرو در راه است
بازدید:۲۷۴۳
صد آنلاین | برند ام‌وی‌ام به زودی در نیمه دوم سال جاری، از خودروی جدید خود به نام ایکس ۷۷ رونمایی خواهد کرد. این مدل به عنوان پرچمدار جدید سری X ام‌وی‌ام معرفی شده و امکانات ویژه‌ای را به بازار ارائه خواهد کرد.
کد خبر : ۱۱۷۸۹۱

به گزارش صد آنلاین، مدل‌های سری X ام‌وی‌ام، با قیمت‌های رقابتی و ویژگی‌های عملیاتی، از محبوبیت زیادی در بازار برخوردار هستند. این سری شامل کراس‌اوورهای کامپکت مانند ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳ کراس و ایکس ۵۵ پرو می‌شود، اما ایکس ۷۷ با کیفیت و امکانات بالاتر به رقابت با مدل‌های کره‌ای، ژاپنی و اروپایی می‌پردازد.

 

 

 

این خودرو با طراحی اسپرت و امکانات متنوع، به ویژه برای جوانان و خانواده‌ها که به دنبال ارتقای خودروی خود از محصولات داخلی هستند، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید. ایکس ۷۷ همچنین تمرکز بیشتری بر روی ایمنی و استحکام خواهد داشت و با بدنه‌ای مقاوم‌تر و سیستم‌های ایمنی پیشرفته، مانند فناوری کمک راننده ADAS، به بازار عرضه می‌شود.

 

 

 

ام‌وی‌ام به دنبال تعریف استانداردهای جدید ایمنی در محصولات خود است و ایکس ۷۷ می‌تواند انتخابی مطمئن برای خانواده‌ها باشد که به دنبال خودرویی قابل اعتماد برای سفرهای شهری و بین‌شهری هستند. اطلاعات بیشتر درباره این خودرو به زودی منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها