آخرین اخبار
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
دستگیری زن و شوهر قاتل در لارستان/ آنها مادر 41 ساله و 3 فرزندش را سلاخی کردند
بازدید:۲۶۲۴
صد آنلاین | رییس پلیس آگاهی استان گفت: قاتلی که با همکاری همسرش، 4 نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده بودند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۱۷۸۴۵

به گزارش صد آنلاین،  رییس پلیس آگاهی استان گفت: قاتلی که با همکاری همسرش، 4 نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده بودند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

 

 

 

سرهنگ کاووس حبیبی ، اظهار داشت: ساعت 23 و 45 دقیقه شب گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در یکی از محله‌های شهر لارستان، بلافاصله بررسی موضوع  به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

 

 

وی افزود: ماموران به محل حادثه اعزام و پس از تحقیقات مطلع شدند که فردی به همراه همسرش به انگیزه سرقت، مادری 41 ساله و چهار فرزند 13،7،6 و 14 ساله‌اش که در همسایگی وی سکونت داشته‌اند را به منزل دعوت و پس از بستن دست و پاهایشان، 4 نفر از آنان را با سلاح سرد به قتل می‌رسانند. رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در همان لحظات اولیه قاتل 32 ساله در منزلش دستگیر شد، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص گردید که همسر قاتل، پسر  13 ساله مقتول را به داخل خودرو انتقال و از حوزه استحفاظی خارج شده است. سرهنگ حبیبی تصریح کرد: سریعا طرح مهار اجرا و عوامل انتظامی موفق شدند با  اقدامات فنی خودرو را توقیف و ضمن دستگیری راننده ( همسر قاتل) 24 ساله، پسر بچه 13 ساله را  درحالی که دست و پاهایش بسته و در صندوق عقب خودرو بود را صحیح و سالم آزاد کنند. همچنین در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه وینچستر با مهمات مربوطه و 2 قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف و  متهمین انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاجات مقتول(مادر 41 ساله) اعلام کردند. قابل ذکر اینکه مجرمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها