آخرین اخبار
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
مشکل بزرگ استقلال فاش شد
بازدید:۳۹
صد آنلاین | سهراب بختیاری زاده در حالی جانشین جواد نکونام در استقلال شده که پیش از این روی نیمکت خود، طی فصول گذشته، ثبات را تجربه نکرده است.
کد خبر : ۱۱۷۸۳۱

به گزارش صد آنلاین، باشگاه استقلال بعد از برکناری جواد نکونام و پایان همکاری با سرمربی سابق، باب همکاری با سهراب بختیاری‌زاده را باز کرده و به نوعی این مربی قرار است نقش یک عنصر موقت را در این باشگاه بازی کند تا در روزهای آتی سرمربی جدید معرفی شود.


در این میان باید توجه داشت که هواداران استقلال مطالبه سرمربی خارجی را دارند و به دنبال فردی هستند که بتوانند برای دست‌کم دو فصل روی توانایی‌اش حساب کنند. این دیدگاه با توجه به تغییرات پی‌درپی در سال‌های اخیر نظریه درستی است و استقلال معمولاً از ثبات کافی در این حوزه بی‌بهره بوده و مربیان این تیم دائم تغییر کرده‌اند.

شفر، استراماچونی، فکری، مجیدی (سه بار)، ساپینتو، نکونام و حتی نامجومطلق مربیانی بودند که در سال‌های اخیر نام‌شان به عنوان سرمربی مطرح شده و حالا نیز قرعه شانس به نام سهراب بختیاری‌زاده افتاده تا چند صباحی به عنوان سرمربی در این باشگاه فعالیت کند. در واقع استقلال به طور میانگین هر فصل یک سرمربی عوض کرده و اگر ترددهای پی‌درپی فرهاد مجیدی به این باشگاه و سه بار سرمربی شدن او در فصولی که شفر، استراماچونی و فکری سرمربی بودند را حساب نکنیم، میانگین تغییرات در باشگاه استقلال به هر فصل یک سرمربی می‌رسد.

در فصل جاری نیز با توجه به اینکه از همین نقطه پیداست که سهراب بختیاری‌زاده مربی ماندگاری در این باشگاه نخواهد بود، استقلال دو، سه سرمربی را تجربه خواهد کرد و تردیدی نیست اگر مدیران این باشگاه بازهم در انتخاب خود دقت و کنکاش کافی را نداشته باشند، استقلال بار دیگر دچار بحران خواهد شد و این ماجرا بازهم ادامه خواهد داشت.

بدون شک یک انتخاب مناسب و در خور شأن این باشگاه، طوری که همه جوانب را در نظر گرفته باشد، می‌تواند آینده بهتری را در این حوزه برای باشگاه استقلال به همراه آورد و مدیران آبی باید در این راستا بسیار باهوش عمل کنند تا شاید با یک انتخاب ایده‌آل استقلال برای چند سال از شر تغییرات رها شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها