آخرین اخبار
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
فرار قاتل از تهران تا زندان ارمنستان
بازدید:۵۵
صد آنلاین | مردی که موتورسیکلت ۷۰۰میلیون‌تومانی را خریده و بخشی از پول آن را به فروشنده نپرداخته و او را به قتل رسانده بود،  در زندان ارمنستان شناسایی شد.
کد خبر : ۱۱۷۸۱۴

 

به گزارش صد آنلاین، اولین روز اردیبهشت امسال در جریان  یک درگیری خیابانی در محله مجیدیه تهران مرد ۳۶ ساله بر اثر ضربه های چاقو به قتل رسید .

 

 

 

با شناسایی خانواده وی و تحقیقات از آنها معلوم شد او با مردی به نام شاهین اختلاف داشته و به او مظنون هستند. درتحقیقات بعدی پلیسی معلوم شد شاهین و همدستش در این ماجرا نقش داشتند که تحت تعقیب قرار گرفتند. سرانجام یکی از آنها مهرداد۱۴ مهر امسال به خانه‌اش در محله دماوند تهران بازگشت که ازسوی پلیس بازداشت شد.متهم دیروز به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش گفت:شاهین  درکار خرید‌وفروش خودرو، موتورسیکلت و هروسیله‌ای بود که به دستش می‌آمد، . مدت‌ها قبل به سراغ مقتول رفت و از او موتورسیکلتی خرید که ۷۰۰ میلیون تومان ارزش داشت. بخشی از پول آن را به او پرداخت و قرار شد تا چند ماه دیگر بقیه پول را هم پرداخت کند اما موفق به تامین پول نشد.

 

وی افزود: در خیابان با موتور سیکلت در حال عبور بودیم که یک‌دفعه مقتول ما را اتفاقی دید و دنبال‌مان آمد و ما را در خیابان متوقف کرد. او از شاهین بقیه پول را خواست که میان آن دو دعوا شد. با هم درگیر بودند در خیابان دوستم چاقو را ابتدا به بینی مقتول زد که شوکه شده و سر جایم میخکوب شدم. بعد ضربه‌های دیگری به او زد و سوار موتورم شده و فرارکردیم. روز بعد فهمیدیم او مرده است. من به شهرستان رفتم و دیگر از او خبری نداشتم تا این‌که چند هفته قبل از طریق یکی از دوستانم فهمیدم که او چند روز بعداز فرارش از تهران وقتی از طریق قاچاق‌بران وارد خاک ارمنستان شده تا از آنجا به آلمان فرارکند، به دلیل اقامت غیر‌قانونی بازداشت و در زندان آرما‌ویر ایروان در ارمنستان زندانی شده و دوره محکومیتش را می‌گذراند. من هم بازگشتم خانه‌ام که دستگیر شدم.

سالار صنعتگر، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: ماموران با‌توجه به گفته‌های این مرد موضوع را پیگیری کردند که معلوم شد، مرد ایرانی در همان زندان به سر می‌برد. قرارشد بعداز مکاتبات قضایی، پلیس بین‌الملل او را تحویل گرفته و برای تحقیقات و محاکمه تحویل مراجع قضایی ایران بدهد.

 
 
مهرلینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها