آخرین اخبار
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
سرگردانی فرد ۴۰ ساله در روستای علی بولاغی شهرستان خدا آفرین
بازدید:۱۷۹۲
صد آنلاین| مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از مفقود شدن فردی ۴۰ ساله در حوالی روستای علی بولاغی شهرستان خدا آفرین این استان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۷۷۹۵

به گزارش صد آنلاین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از مفقود شدن فردی ۴۰ ساله در حوالی روستای علی بولاغی شهرستان خدا آفرین این استان خبر داد.  حمید منجم روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فردی ۴۰ ساله روز 14 مهرماه در حوالی روستای علی بولاغی شهرستان خدا آفرین مفقود شده است.

 

 

 

این حادثه از ساعت ۱۷ آن روز گزارش شده و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پایگاه امداد و نجات ارس و کشیک پاسخگویی اضطراری شعبه به منطقه اعزام شدند. وی افزود: یک تیم پهپادی به همراه یک فروند پهپاد از معاونت امداد و نجات استان نیز به منطقه اعزام شده است تا جستجوی هوایی را انجام دهند. این اقدام به منظور تسریع در یافتن فرد مفقود شده و پوشش وسیع‌تری از منطقه انجام شده است. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر، ۱۵ نفر از نیروهای هلال احمر در قالب چهار تیم عملیاتی با فرماندهی  سرپرست اداره عملیات در منطقه حضور دارند و به جستجو برای یافتن فرد مفقود شده ادامه می‌دهند. تلاش‌ها برای پیدا کردن این فرد با جدیت ادامه دارد و تمامی امکانات موجود به کار گرفته شده است. به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، منجم ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر این فرد پیدا شود. اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جستجوها به محض دریافت اعلام خواهد شد. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها