آخرین اخبار
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کشف محموله ۱۶ میلیاردی داروی قاچاق در خمینی شهر
بازدید:۱۴۰
صد آنلاین | محموله بزرگی از انواع دارو و تجهیزات بهداشتی که در انباری واقع در شهرستان خمینی شهر نگهداری شده بودند، کشف شد.
کد خبر : ۱۱۷۷۹۲

به گزارش صد آنلاین، سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان پس از اینکه با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی خود از نگهداری محموله بزرگی از دارو و تجهیزات بهداشتی در یکی از انبارهای شهرستان خمینی شهر مطلع شدند بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید و موفق شدند 200 هزار قلم انواع قرص وکپسول، 10 هزار عدد انواع اسپری تنفسی، 900 عدد انواع پماد، 10 هزار کرم دست و صورت، 900 عدد انواع شربت خوراکی، 10 هزار عدد انواع محلول های خوراکی، و 10 هزار عدد انواع آمپول را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بالغ بر 165 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: به دلیل عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت و همچنین عدم اعلام موجودی آن به مبادی مربوطه برابر تبصره 4 ماده 18قانون مبارزه با قاچاق کالا تمامی داروهای مکشوفه در حکم قاچاق محسوب شده که در این خصوص پرونده تشکیل و برای رسیدگی قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.  

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها