۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
دستگیری ۶ شکارچی حرفه‌ای در پارک ملی تندوره خراسان رضوی
بازدید:۱۴۶
صد آنلاین | رئیس پارک ملی تندوره شهرستان درگز گفت: گروه ۶ نفره ای از شکارچیان حرفه‌ای که از شهرهای مجاور برای شکار حیوانات وحشی حمایت شده در منطقه شکار ممنوع مرزی، وارد شهرستان درگز شده بودند توسط محیط بانان پارک ملی تندوره بازداشت شدند.
کد خبر : ۱۱۷۷۰۰
به گزارش صد آنلاین، به نقل از روابط عمومی محیط زیست خراسان رضوی، مدثر تیموری گفت: بر اساس گزارش‌های موثق مردمی مبنی بر ورود تعدادی از شکارچیان به منطقه شکار ممنوع مرزی، ماموران یگان حفاظت پارک ملی تندوره شهرستان درگز پس از انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی میدانی دقیق، با انجام عملیات طولانی و پیچیده پس از 13 ساعت تلاش و اجرای عملیات کمین موفق به دستگیری این شکارچیان متخلف شدند.

وی ادامه داد: از این متخلفان، لاشه یک راس قوچ وحشی و یک راس کل وحشی، 2 قبضه اسلحه شکاری 270، دوربین دوچشمی، بیسیم و سایر ادوات شکار کشف شد.

رئیس پارک ملی تندوره شهرستان درگز با قدردانی از همکاری مردم فهیم و طبیعت دوست شهرستان و مرزبانان گروهان مرزی نوخندان، از مردم خواست تا در صورت مواجهه با تخلفات محیط زیستی، مراتب را هرچه سریع تر به اداره محیط زیست درگز اطلاع دهند تا در حفظ و صیانت از انفال و نعمتهای خدادادی سهیم باشند.

تیموری افزود: عوامل اصلی این تخلف با نظر قاطع بازپرس پرونده، روانه زندان شدند.

شهروندان می‌توانند به منظور گزارش تخلفات حوزه محیط زیست به شماره سامانه 1540 اطلاع دهند و یا با شماره تلفن 05146222284 تماس برقرار کنند.

 

مهر

 

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها