آخرین اخبار
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کشف ۸ میلیاردی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در تهران
بازدید:۱۳۸
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۸ میلیارد تومانی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شمال تهران خبر داد.
کد خبر : ۱۱۷۶۹۱

به گزارش صد آنلاین،سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به کشف تعدادی دستگاه ماینر اشاره کرد و اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل خرید و فروش دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در محدوده ولنجک شدند.

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پیش‌دستانه مشخص شد واحدی صنفی در پاساژی در شمال تهران اقدام به خرید و فروش دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس با اقدامات پلیسی به محل مراجعه کرده و تعدادی ماینر و تجهیزات ماینر را از مغازه و انبار آن توقیف کرده که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده بود.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۸۰ دستگاه ماینر و ۲۶۲ عدد فن خنک کننده بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها