آخرین اخبار
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹
اتهام قتل به گردن دوست زندانی در ارمنستان
بازدید:۱۹۰
صد آنلاین | مردی که از اردیبهشت ماه امسال به اتهام قتل در محله مجیدیه تهران تحت تعقیب قرار داشت، بازداشت شد. همدست متهم پس از فرار به ارمنستان توسط پلیس آن کشور بازداشت شد. 
کد خبر : ۱۱۷۶۶۲
 

به گزارش صد آنلاین،  عصر روز اول اردیبهشت ماه امسال مأموران پلیس تهران از درگیری خونین در یکی از محله‌های مجیدیه با خبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد در جریان درگیری چند پسر موتورسوار، یکی از آن‌ها به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌است و بقیه از محل متواری شده‌اند. تحقیقات پلیس بعد از حضور در بیمارستان نشان داد مجروح حادثه که پسری به نام محمود بود، به دلیل شدت جراحت تسلیم مرگ شده‌است.

 

 

 

بعد از آن بود که پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل و قاضی سالار صنعتگر، بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شد. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد که محمود با اصابت‌چاقو به قفسه سینه‌اش به کام مرگ رفته‌است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل یا عاملان حادثه به جریان افتاد. 
در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد محمود از مدتی قبل با دو مرد جوان اختلاف داشت و روز حادثه در یکی از محله‌های مجیدیه با آن‌ها قرار ملاقات گذاشته بود. همچنین روشن شد دو طرف لحظاتی قبل از حادثه با موتورسیکلت خود را به محل می‌رسانند و در حالی که چاقو به دست دارند، با هم درگیر می‌شوند که در جریان درگیری محمود هدف چاقو قرار می‌گیرد و در نهایت جانش را از دست می‌دهد. 

 

 

 


با کامل شدن تحقیقات پلیس در این‌باره مشخص شد عاملان قتل دو مرد جوان به نام‌های مهدی و محمد هستند که تحت تعقیب قرار گرفتند. بررسی‌های بعدی پلیس در این‌باره نشان داد که مهدی بعد از حادثه از تهران متواری شده و به سمت مرز ارمنستان گریخته‌است. همچنین مشخص شد که متهم بعد از عبور از مرز در دام مرزبانان ارمنستان گرفتار و به زندان منتقل شده‌است. تحقیقات برای بازداشت محمد، اما همچنان در جریان بود تا اینکه کارآگاهان پلیس موفق شدند پس از پنج ماه مخفیگاه وی را در یکی از محله‌های مجیدیه شناسایی و او را بازداشت کنند. 
محمد در بازجویی‌ها اعتراف کرد که در جریان درگیری خونین حضور داشته‌است، اما مدعی شد مهدی مقتول را به قتل رسانده‌است. او گفت: من و مهدی با محمود اختلاف مالی داشتیم و سر این موضوع با هم مشاجره می‌کردیم. روز حادثه هم وقتی مشاجره مان بالا گرفت با هم قرار دعوا گذاشتیم و با موتورهایمان سر قرار حاضر شدیم. آنجا بود که با هم درگیر شدیم و مهدی با چاقو محمود را هدف قرار داد که به قتل رسید. بعد از حادثه از محل فرار کردیم. من در این مدت زندگی مخفیانه‌ای داشتم. مهدی، اما به سمت مرز فرار کرد تا از کشور خارج شود و زمانی که قصد داشت وارد ارمنستان شود، به دست مرزبانان آن کشور افتاد و دستگیر شد که هنوز در زندان ارمنستان بازداشت است. بعد هم مأموران مخفیگاه من را شناسایی و بازداشتم کردند. 
در حالی که تحقیقات برای استرداد متهم از ارمنستان در جریان است، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

مهر
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها