۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
کلاهبرداری اینترنتی از 53 نفر با لینک جعلی یارانه معیشتی
بازدید:۱۱۶
صد آنلاین | رئیس پلیس فتای استان مازندران از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که از طریق ارسال لینک یارانه معیشتی بصورت غیرمجاز از حساب 53 شهروند برداشت کرده بود، خبر داد.
کد خبر : ۱۱۷۵۰۰
 

 

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ سامع خورشاد گفت: ماموران پلیس فتا در پی دریافت پرونده‌ای مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از یکی از شهروندان به مبلغ 400 میلیون ریال بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس فتا پس از تحقیقات تخصصی دریافتند متهم با ارسال لینک یارانه معیشتی با دسترسی به حساب شخصی شهروندان، اقدام به سرقت از آنها کرده است.

رییس پلیس فتای مازندران با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق شهر تهران، تصریح کرد: ماموران پلیس فتا پس از انجام هماهنگی قضایی متهم را در مخفیگاهش در تهران دستگیر و در بازرسی از آن مکان چند دستگاه تجهیزات رایانه‌ای و تلفن همراه را که متهم  برای کلاهبرداری استفاده می‌کرد، کشف کردند.

رییس پلیس فتای مازندران از شناسایی 53 مالباخته در این پرونده خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به برداشت 400میلیون ریالی از حساب شاکی پرونده و برداشت غیر مجاز از 53 مالباخته دیگر، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 
ایرنا
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها