آخرین اخبار
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
بازدید:۷۳۷
صدآنلاین| خسرو حیدری، مربی استقلال امیدوار است روند خوبی که این تیم داشته در دربی هم ادامه پیدا کند و آبی ها یک گام دیگر به تکرار قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.
کد خبر : ۱۱۷۴۶

توضیح خسرو حیدری درباره پنالتی سیدحسین

به گزارش صدآنلاین بعد از پیروزی 6-1 استقلال در برابر هوادار خسرو حیدری در میکسدزون در مورد بازی گفت: یکی از سخت ترین بازی های فصلمان بود و می دانستیم تیمی که ساکت الهامی مربی اش است، تیم خیلی خوبی است. در نیمه اول هم بازی پایاپای بود و خیلی خوب و بسته بازی می کردند. بین دو نیمه با صحبت هایی که ساپینتو کرد، بچه ها اشتباهاتشان را پوشش دادند و توانستیم خدا را شکر بازی خوبی انجام بدهیم. اول به دنبال این بودیم که بازی را ببریم و در ادامه نیتمان این بود، در صورت امکان گل های بیشتری بزنیم تا تفاضل گلمان در جدول رده بندی خوب شود که خوشبختانه این طور هم شد.

مربی استقلال در مورد پنالتی سید حسین که منجر به ناراحتی کادر فنی تیم هوادار و مشخصا ساکت الهامی شد، این طور توضیح داد: نظر ساپینتو این نبود و بلافاصله بعد از بازی هم از آقای الهامی عذرخواهی کرد. زمانی که مهدی قایدی پشت توپ ایستاد تا ضربه پنالتی را بزند، هوادارن از سید حسین خواستند جلو بیاید و ضربه پنالتی را بزند و او هم این کار را انجام داد و مهدی قایدی هم در نشان احترام به هوادار توپ را به دروازه بان و کاپیتان داد. به واقع این جابجایی به خاطر درخواست تماشاگران بود و اصلا بی احترامی در کار نبود.

مربی جوان استقلال در پایان در مورد دربی گفت: بچه های ما می دانند که این بازی خیلی برای ما مهم است. البته همیشه دربی مهم بوده، امیدوارم یک بازی خیلی خوب باشد و سه امتیازش را بگیریم.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها