آخرین اخبار
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
کشف ۲ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در جنوب تهران
بازدید:۱۰۹
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸ هزار قلم مواد غذایی و صنعتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌ها کشف شده را ۲ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
کد خبر : ۱۱۷۳۲۰

 

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در خیابان شهید رجایی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای قاچاق خارجی در ساختمانی در خیابان شهید رجایی تخلیه و دپو شده که این کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی از شهر‌های جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و توزیع می‌شود.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک ساختمان است که به عنوان انبار مورد استفاده قرار گرفته بوده و کالا‌ها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۸۶۵۶ قلم مواد غذایی، ۱۹۰ کیلوگرم برنج هندی، ۲۵۰ عدد تورچ جوشکاری و ۱۸۷ عدد کاور پنل کولر گازی خارجی قاچاق محصول کشور چین و اندونزی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: اغلب کالا‌های قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندارد لازم هستند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها