آخرین اخبار
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
یحیی گل‌محمدی پرده از قهرمان جدید لیگ برداشت
بازدید:۵۷
صد آنلاین | گل‌محمدی در نشست خبری اعلام کرد که تراکتور با ۱۳ امتیاز و فوتبال روان خود مدعی قهرمانی لیگ است و فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهند داشت.
کد خبر : ۱۱۷۳۱۷

به گزارش صد آنلاین،یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد خوزستان، در نشست خبری پیش از بازی حساس تیمش با تراکتور، به وضعیت فعلی تیم‌ها و شرایط رقابت‌های لیگ برتر پرداخت. او اشاره کرد که لیگ برتر هر هفته رقابتی‌تر و تماشایی‌تر می‌شود و تیمش در دو هفته گذشته با هماهنگی بازیکنان آماده بازی با تراکتور است.

گل‌محمدی از تراکتور به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یاد کرد که با ۱۳ امتیاز و مربیگری دراگان اسکوچیچ، فوتبال روانی به نمایش می‌گذارد. او افزود که بازی مقابل تراکتور سخت خواهد بود، اما فولاد با برنامه‌ریزی دقیق وارد میدان خواهد شد. همچنین، از همکاری باشگاه تراکتور برای در اختیار قراردادن زمین تمرینی تشکر کرد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: همانطور که پیش‌تر عنوان کرده بودم، رقابت‌های لیگ برتر هفته به هفته زیباتر و حساس‌تر دنبال می‌شود. ما یک روند خوب در دو هفته اخیر داشته‌ایم و با توجه به هماهنگی بیشتر بازیکنان و تمریناتی که داشتیم، برای این بازی آماده هستیم. مطمئنم که این مسابقه با توجه به شکل بازی هر دو تیم و با استقبالی که هواداران تبریزی از بازی‌های‌شان دارند، تماشاگرپسند و جذاب خواهد بود.

وی درباره وضعیت حریف فردای تیمش تصریح کرد: تراکتور با حضور آقای اسکوچیچ در این فصل فوتبالی روان بازی می‌کند و با ۱۳ امتیازی که گرفته خودش را به‌عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده است و از مهره‌های خوبی بهره می‌برد و تا اینجا برای حریفانش مشکل‌ساز بوده. با این شرایط قطعاً فردا بازی سختی خواهد بود، اما در طرف مقابل ما هم با تمرکز و برنامه‌ریزی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان راجع به وضعیت آمادگی تیمش در این بازی گفت: به غیر از دو بازیکن که مصدوم هستند، بقیه بازیکنان در شرایط مسابقه‌ای هستند و برای حضور مقابل تراکتور مشکلی ندارند.

گل‌محمدی در پایان خاطر نشان کرد: از باشگاه تراکتور به خاطر همکاری که با ما و برای در اختیار قراردادن زمین تمرینی داشتند، تشکر می‌کنم.

 

از شما دعوت می‌کنیم نظرات و تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها