۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
بازدید:۷۵۸
فدراسیون فوتبال پس از مدت‌ها تعلل در اعلام حکم بیرانوند، این بازیکن را به دلیل فسخ غیر قانونی با محرومیت تعلیقی مواجه کرد.
کد خبر : ۱۱۷۲۳۷

پرونده شکایت پرسپولیس از علی رضا بیرانوند بالادخره به مرحله حکم رسید و رای فدراسیون اعلام شود و این در حالی است که محرومیت وی تعلیقی است!

با اعلام فدراسیون فوتبال، علیرضا بیرانوند به‌دلیل فسخ غیرموجه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس به ۴ ماه محرومیت تعلیقی محکوم شد. همچنین او باید مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان بابت اصل قرارداد و ۷۶۵ میلیون تومان بابت هزینه دادرسی پرداخت کند.

این رای فدراسیون در حالی است که این بازیکن با همین فسخ غیر قانونی به تیم تراکتور پیوسته است و فدراسیون محرومیت ۴ ماهه بیرانوند را به مدت یکسال تعلیق کرده است.

احتمال می‌رود فشار تراکتوری‌ها به مهدی تاج عامل تغییر رای بوده است و سال آینده نیز با اعتراض تراکتور این رای نصف می‌شود و بیرانوند با وجود فسخ غیر قانونی با ۲ ماه محرومیت از این چالش بزرگ عبور می‌کند.

باشگاه پرسپولیس به احتمال زیاد از صدور این حکم به فیفا و دادگاه CAS شکایت خواهد کرد و شواهد و قرائن نشان می‌دهد فیفا در این مورد خاص واکنش نشان خواهد داد.

فدراسیون فوتبال سال هاست در موارد اینچنینی ظرفین دعوا را ملاک اعلم حکم می‌داند و اگر در مورد مشابه بازیکن دیگری فسخ غیر قانونی انجام داده بود قطعا محرومیتش در همین لیگ اجرا می‌شد.

باشگاه پرسپولیس پیش از این هم گفته بود در صورتیکه رای عادلانه نباشد به فیفا شکایت خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال به تازگی با شکایت باشگاه سپاهان توسط فیفا محکوم شد و احتمال می‌رود در این پرونده نیز این اتفاق تکرار شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها