۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
قتل همسرسابق به خاطر ازدواج مجدد
بازدید:۲۷۳۲
صد آنلاین | مرد میانسال مدتی پس از جدایی از همسرش وقتی فهمید که او دوباره ازدواج کرده و فرزندانش نیز با ناپدری‌شان کنار آمده‌اند چنان عصبانی شد که دست به جنایتی هولناک زد.
کد خبر : ۱۱۷۲۰۸

به گزارش صد آنلاین، مرد میانسال مدتی پس از جدایی از همسرش وقتی فهمید که او دوباره ازدواج کرده و فرزندانش نیز با ناپدری‌شان کنار آمده‌اند چنان عصبانی شد که دست به جنایتی هولناک زد.

 

 

 

اواخر هفته گذشته زن جوانی سراسیمه با پلیس 110شهر پردیس در شرق استان تهران تماس گرفت و درخواست کمک کرد. او می‌گفت که شوهر سابقش پس از ورود به خانه آنها با شوهر جدیدش درگیر شده و او را مجروح کرده و پس از آن پسر 13ساله‌اش را داخل خانه گروگان گرفته است. به‌دنبال تماس این زن، تیمی از مأموران کلانتری ۱۳ دره‌بهشت راهی محل حادثه در فاز 8شهر پردیس شدند. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که مردی 52ساله مدتی پیش از همسرش جدا شده و از آنجا که آنها 2پسر نوجوان داشتند، خانه‌اش را در اختیار همسرش قرار داده تا به همراه پسرانش در آنجا زندگی کنند. او اما مدتی پس از جدایی، وقتی فهمیده بود که همسر سابقش با مردی 45ساله ازدواج کرده و پسرانش نیز مشکلی با ناپدری‌شان ندارند و با او کنار آمده‌اند، عصبانی شده و راهی محل زندگی آنها شده بود.

 

 

 

بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که مرد عصبانی پس از ورود به خانه همسر سابقش، ابتدا با شوهر او درگیر شده که این درگیری به خارج از خانه کشیده شده بود. این مرد با چاقو شوهر همسر سابقش را مجروح کرده و سپس دست پسر 13ساله‌اش را که در آنجا حضور داشت گرفته و به داخل خانه برده و در را قفل کرده بود. پس از این ماجرا، همسر سابق او که زنی 38ساله است با پلیس و اورژانس تماس گرفته و با حضور آمبولانس اورژانس در محل حادثه، شوهر دوم این زن که مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال یافته بود. ماموران پلیس پس از تحقیقات اولیه تلاش کردند وارد خانه شوند و پسر 13ساله را از دست پدر عصبانی‌اش نجات دهند اما موفق نشدند. هیچ صدایی از داخل خانه به گوش نمی‌رسید و این در حالی بود که آثار خون از زیر در خانه مشهود بود. در این شرایط مأموران با بازپرس جنایی تماس گرفتند و به دستور قاضی، قفل در را شکستند و وارد خانه شدند. اما به محض ورود به داخل خانه صحنه هولناکی را مقابل خود دیدند. مرد عصبانی با ضربات چاقو پسر 13ساله‌اش را به قتل رسانده و پس از آن چند ضربه به‌خودش زده بود اما هنوز زنده بود. مأموران اورژانس بلافاصله برای پانسمان زخم‌های عمیق او دست به‌کار شدند اما این مرد با گفتن این جمله که «من پسرم را کشته‌ام و نمی‌خواهم زنده بمانم». به آنها اجازه نمی‌داد که نزدیک وی شوند. با این حال ثانیه‌هایی بعد وی از حال رفت و معلوم شد که جانش را از دست داده است. به‌گفته سرهنگ مراد صارمی، فرمانده انتظامی شهر پردیس، تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها