آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
پرداخت هزینه بلیت‌ پروازهای باطل شده تا 17 مهرماه
بازدید:۲۸
صد آنلاین | دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: هزینه بلیت‌ پروازهای باطل شده در پی اجرای وعده صادق 2، تا 17 مهرماه به مسافران پرداخت می‌شود
کد خبر : ۱۱۶۸۷۴

به گزارش صد آنلاین، مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با ایلنا درباره نحوه استرداد هزینه بلیت پروازهایی که پس از اجرای وعده صادق ٢ باطل و لغو شدند، اظهار داشت: وجه تمام این بلیت‌ها بدون کسر جریمه به مسافران پرداخت خواهد شد.

 

 

 

وی ادامه داد: در این باره سازمان هواپیمایی بخشنامه‌ای به تمام شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرده و تمام شرکت‌ها موظف به پرداخت هزینه بلیت‌ پروازهای باطل شده تا ١٧ مهر ماه هستند و در این باره مسافران نگران نباشند.

 

 

 

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: این پروازهای باطل شده از صبح امروز دایر می‌شوند و مسافران می‌توانند از این پروازها مجددا استفاده کنند. مسافرانی که از این پرواز‌های باطل شده انصراف نداده‌اند در اولویت قرار دارند و بدون دریافت هزینه اضافه‌ای نسبت به بلیتی که خریداری کرده بودند باید اولین ظرفیت خالی برای آنها رزرو شود.

 

 

 

وی همچنین درباره استرداد وجه بلیت پروازهای چارتری تاکید کرد: همه مسافران همچنین خریداران بلیت‌های چارتری مشمول این قاعده و بخشنامه سازمان هواپیمایی می‌شوند و در این موارد استثنایی تفاوتی بین بلیت‌های پروازی قائل نمی‌شویم.  

 

 

 

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: در این موارد خاص شرکت‌های هواپیمایی نهایت همکاری را با مسافران و سازمان هواپیمایی کشوری دارند و تلاش این است که بدون هیچ مشکلی تمام دغدغه مسافران برای پروازهای باطل شده در این مدت، برطرف شود./ایران جیب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها