آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
دادستان گرمسار: هیچ فردی در رابطه با انتشار کلیپ احضار و دستگیر نشده
بازدید:۱۴۶۷
صد آنلاین | دادستان گرمسار، گفت: طی روز‌های گذشته فردی اقدام به انتشار ویدئویی کرد که مصداق تشویق اذهان عمومی، توهین و نشر اکاذیب داشت.
کد خبر : ۱۱۶۸۴۷
 

به گزارش صد آنلاین، وحید محمدی بیان کرد: در ارتباط با انتشار ویدئو تاکنون هیچ فردی احضار و دستگیر نشده است و فقط دستور تهیه مستندات صادر شده است.

وی در اظهاراتی پیرامون خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بازداشت فردی در گرمسار به دلیل تشویش اذهان عمومی گفت: هیچ فردی در سطح شهرستان در رابطه با انتشار کلیپ احضار و دستگیر نشده است.

 دادستان گرمسار در رابطه با خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بازداشت فردی در گرمسار به دلیل تشویش اذهان عمومی اظهار کرد: طی روز‌های گذشته فردی اقدام به انتشار ویدئویی کرد که مصداق تشویق اذهان عمومی، توهین و نشر اکاذیب داشت.
 وی گفت: در پی انتشار این ویدئو در سطح شهرستان، مطالبه عمومی برای برخورد با فرد منتشر کننده آن ایجاد شد که در همین راستا و براساس گزارش‌های دریافتی از نهاد‌های اطلاعاتی، دستور تهیه مستندات صادر شد.

دادستان گرمسار بیان کرد: در ارتباط با انتشار ویدئو تاکنون هیچ فردی احضار و دستگیر نشده است و فقط دستور تهیه مستندات صادر شده است.

وی تاکید کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و در صورت لزوم برخورد مقتضی انجام خواهد شد.

مهر
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها