آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
دستگیری گسترده سارقان در تهران
بازدید:۴۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۱۰ هزار و ۸۹۷ سارق در ۶ ماه اول سال جاری خبر داد.
کد خبر : ۱۱۶۸۱۵

به گزارش صد آنلاین،  سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در نشست خبری که صبح امروز در ستاد انتظامی غرب استان برگزار شد، ضمن یاد شهدای جبهه مقاومت و گرامیداشت هفته فراجا اظهار کرد: در نیمه اول سال جاری یک میلیون و ۲۶۴ هزار و ۳۵ مورد تماس تلفنی با پلیس برقرار شده که بیش از ۴۹۸ هزار و ۵۲۶ مورد عملیاتی شده و بخشی از آن‌ها انتقال، شکایت، درخواست و تقدیر از مأمورین انتظامی بوده است.

کاهش ۲۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات

وی گفت: در ۶ ماه گذشته، ۵ هزار و ۹۴۰ مورد تصادفات خسارتی اتفاق افتاده که بیش از ۷ هزار مورد جرحی و ۱۱۳ مورد تصادف منجر به فوت بوده و حدود ۲۰ درصد میزان تلفات کاهش‌یافته اما لازم است بازدارندگی در میزان سرعت انجام شود.

کشف ۳ تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه ۱۲۳ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این مدت انجام شده و حدود ۱۰ درصد برخورد با اراذل‌واوباش افزایش‌یافته و کمک مردم و رسانه‌ها قابل قدردانی است، گفت: بیش از سه تن مواد مخدر کشف شده و ۹ هزار و ۹۵۰ نفر دستگیر شدند و ۹ هزار و ۳۹۲ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شد که پس از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شدند.

کاهش ۱۸ درصدی سرقت

وی با بیان اینکه میزان سرقت‌ها ۱۸ درصد کاهش‌یافته و ۱۰ هزار و ۸۹۷ نفر سارق دستگیر شدند، افزود: سرقت‌های خشن و مسلحانه با نصب پابندهای الکترونیکی موجب بازدارندگی شده است.
پلمب ۱۴۰۱ واحد صنفی متخلف

سردار عزیزی به کشف ۵ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و تشکیل ۵۵۰ مورد پرونده و دستگیری ۵۴۵ نفر دراین‌خصوص اشاره کرد و ادامه داد: تعداد ۲۸ هزار و ۱۴۱ مورد بازدید از صنوف انجام شده که ۱ هزار و ۴۰۱ مورد مهروموم شدند.

افزایش ۷۵۰ درصدی سازماندهی اتباع غیرمجاز

وی به ساماندهی اتباع اشاره کرد و افزود: میزان ۷۵۰ درصد سازماندهی اتباع غیرمجاز افزایش یافته و برخی اتباع غیرمجاز داوطلبانه به مراکز مراجعه کردند و این اقدامات تا پایان سال ادامه دارد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: «پلیس هوشمند مردم قانون‌مدار» شعار امسال هفته انتظامی است و اجرای ۵۳ برنامه تلفیقی درنظر گرفته شده است و تلاش پلیس بر حفظ و تأمین آرامش جامعه و رعایت قانون با همکاری و مشارکت مردم است تا ارتقاء امنیت را داشته باشیم.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها