آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
کشف ۳ تن مواد مخدر در غرب استان تهران/ دستگیری ۱۰ هزار نفر
بازدید:۲۴
صد آنلاین | فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران خبر داد و گفت: در شش ماهه اول سال جاری شاهد افزایش ۱۶ درصدی کشفیات سرقت‌ها بودیم و در این رابطه ۱۰ هزار و ۸۹۷ سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر : ۱۱۶۷۵۶
به گزارش صد آنلاین، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت شهدای مقاومت و تبریک هفته فراجا اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری یک میلیون 264 هزار و 35 تماس تلفنی با پلیس برقرار شده که 498 هزار و 526 مورد عملیاتی شده و بخشی هم مربوط به شکایات، انتقاد و تقدیر از مأموران انتظامی بوده است.

وی با بیان اینکه 123 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محلات مختلف انجام شده است، افزود: برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان‌های غرب استان تهران 10 درصد افزایش داسته است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در نیمه اول سال جاری بیش از سه تن مواد مخدر کشف و 9هزار و 950 نفر در این رابطه دستگیر شدند، تصریح کرد: 9 هزار 392 معتاد متجاهر در شش شهرستان غرب استان جمع آوری و پس از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد تحویل شدند که 90 درصد افزایش دستگیری و جمع آوری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

سردار عزیزی با اشاره به کاهش 18 درصدی سرقت در غرب استان تهران افزود: در شش ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 18 درصدی سرقت و افزایش 16 درصدی کشفیات سرقت‌ها بودیم و در این رابطه 10 هزار و 897 سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه بیان کرد: برخوردهای مناسب و قاطع دستگاه قضایی با سارقان، نصب دوربین های پایشی و نصب پابند الکترونیکی برای سارقان با سابقه بیش از 4 محکومیت کیفری موجب بازدارندگی و کاهش سرقت شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه 5 هزار و 940 مورد تصادفات خسارتی ثبت شده است ابراز داشت: 7هزار و 365 مورد تصادفات جرحی و 113 مورد تصادف منجر به فوت شده است.

عزیزی همچنین اضافه کرد: بالغ بر 20 درصد کاهش تلفات تصادفات را در شهرستان‌های غرب استان تهران داشتیم که بخشی از آن به دلیل رعایت شهروندان و بخشی هم تلاش های همکاران پلیس موجب این کاهش است.

وی در خصوص سازماندهی اتباع بیگانه گفت: سازماندهی اتباع غیرمجاز 750 درصد افزایش یافته که این برنامه به صورت ویژه تا پایان سال در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران آمار پلاک‌های نصب شده را 34 هزار و 633 مورد عنوان و بیان کرد: در خصوص نصب پلاک 12 درصد افزایش داشته و صدور گواهینامه 17 درصد کاهش و صدور گذرنامه نیز 6 درصد کاهش داشته است.

سردار عزیزی به کشف 5 هزار و 410 میلیارد ریال کالای قاچاق و تشکیل 550 مورد پرونده و دستگیری 545 نفر در این‌خصوص اشاره و تصریح کرد: تعداد 28 هزار و 141 مورد بازدید از صنوف انجام شده که یک هزار و 401 مورد پلمب شدند. 

وی در ادامه بیان داشت: در حوزه جرائم سایبری 2427 مورد پرونده کشف شده است که 110 درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش کشفیات را نشان می‌دهد.

خراسان جنوبی در کشف سرقت‌ها جزو استان‌های برتر است

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس هوشمند و مردم قانون‌مدار باید در جامعه به عینه احساس شود همانگونه که پلیس در راستای هوشمند سازی از تمام توان خود و شرکت های دانش بنیان استفاده می کندتا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد در بحث قانون مداری هم شهروندان ضمن رعایت قانون و مقررات در سطح جامعه در این امر مهم پلیس را یاری کنند تا باعث ارتقای سطح امنیت در جامعه شود.

مهر

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها