آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
توقیف ۲ شناور لنج حامل ۵.۲ میلیاردی کالای قاچاق در بوشهر
بازدید:۱۴۵
صد آنلاین | فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ لنج باری در سواحل این استان حامل کالای قاچاق خبر داد و گفت: از این ۲ شناور انواع کفش، کیف، جی پی اس و لوازم آرایشی به ارزش ۵.۲ میلیارد تومان کشف شد.
کد خبر : ۱۱۶۷۳۹
 

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ ستاد عبدالله خسروی در بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی شناورها در سواحل خلیج فارس استان بوشهر اظهار داشت: تمام شناورها در سواحل استان بوشهر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و کالاهای فاقد اسناد معتبر قانونی تحت پیگیری قرار می‌گیرند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی 2 فروند لنج باری و تجاری در سواحل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران مرزبانی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی 2 فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به کشف انواع کفش، کیف، جی پی اس و لوازم آرایشی قاچاق از 2 شناور لنج گفت: محموله این شناورها بیش از 5 هزار و 700 دست پوشاک، انواع کفش، لوازم آرایشی و 135 دستگاه جی پی اس فاقد اسناد معتبر قانونی بود.

سرهنگ خسروی با اشاره به دستگیری 2 متهم و توقیف دو فروند لنج حامل قاچاق تصریح کرد: بر اساس ارزیابی کارشناسان اقتصادی، ارزش محموله قاچاق کشف شده این 2 لنج افزون بر  5.2 میلیارد تومان است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تاکید کرد: مرزبانان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را به قاچاقچیان در مناطق ساحلی و دریایی خلیج‌فارس و ساحل استان بوشهر نخواهند داد و با متخلفان به‌صورت قاطع برخورد می‌کنند.

ایرنا

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها