آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
شرایط دریافت وام فوق العاده 300 میلیون تومانی بانک مسکن با اقساط 10 میلیونی
بازدید:۱۵۵
صد آنلاین | بانک مسکن برای کمک به مشتریان خود به منظور ساخت مسکن طرح تسهیلاتی ویژه ای را تدارک دیده است. سقف این وام 300 میلیون تومان است و سود آن با توجه به مدت زمان بازپرداخت تغییر می‌کند.
کد خبر : ۱۱۶۷۰۰

به گزارش صد آنلاین ، متقاضیان دریافت وام 300 میلیون تومانی توسعه تابش بانک مسکن باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و 37 میلیون و 500 هزار تومان در آن واریز کنند. باید حداقل مدت سه ماه از خواب سپرده بگذرد تا امکان تقاضا برای این تسهیلات وجود داشته باشد.

متقاضیان باید ضامن رسمی برای دریافت این وام داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت این وام متفاوت است اما از 60 ماه بیشتر نمی‌شود. در صورتی که مدت زمان بازپرداخت 36 ماه باشد، سود 18 درصد و اگر 60 ماه تعیین شود، میزان سود 19 درصد خواهد بود. متقاضیان امکان درخواست این وام برای فعالیت‌های دیگر، به جز مسکن، را دارند منتهی سقف این وام برای آن‌ها تا 250 میلیون تومان کاهش پیدا می‌کند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 18 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 10 میلیون و 845 هزار و 719 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات به 90 میلیون و 445 هزار و 872 تومان می‌رسد. مجموع رقم وام و سود آن هم 390 میلیون و 445 هزار و 872 تومان خواهد بود.
آشنایی با دیگر وام‌‌های بانک مسکن

بانک مسکن یک بانک تخصصی در حوزه مسکن و بخش‌های مرتبط با آن است که برای کمک به مشتریان تسهیلات قرض الحسنه یا با سود کم در این خصوص را ارائه می‌دهد.

خرید مسکن، جعاله واحد مسکونی، ساخت و ودیعه مسکن از جمله دیگر تسهیلات این بانک هستند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها