آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
قتل در مهمانی دو همسایه در شرق تهران
بازدید:۳۴۷
صد آنلاین | درگیری مهمان‌های دو همسایه در شرق پایتخت باعث قتل یکی از مهمانان شد و تحقیقات برای دستگیری مهمان فراری ادامه دارد.
کد خبر : ۱۱۶۶۶۸

 

به گزارش صد آنلاین،  ماموران یکی از کلانتری‌های شرق تهران وقوع این قتل را ساعت یک بامداد دیروز به بازپرس حسین گودرزی اطلاع دادند.

 

با حضور بازپرس جنایی و تیم تحقیق در محل حادثه صاحبخانه‌ای که مهمانش کشته شده بود، گفت: قاتل مهمان همسایه من بود. من طبقه سوم این ساختمان سکونت دارم و با همسایه‌ روبرویی خودم در ساختمان سر شارژ اختلاف درگیری داشتیم. من دو مهمان داشتم و از خانه رفتم بیرون تا به خانه مادربزرگم که در همین حوالی است بروم و ترشی بگیرم. وقتی برگشتم دیدم همسایه روبرویی واحدم جلوی در ورودی ساختمان با یکی از مهمانش در حال مشروب خوردن است. به اعتراض کردم که زن و بچه از اینجا رد می‌شود. او با من درگیر شد. وقتی مشاجره بالا گرفت همسرم در حمایت از من وارد ماجرا شد و بعد هم یکی از مهمانم به هواخواهی من وارد شد تا مانع درگیری شود اما مهمان همسایه با مهمان من درگیر شد و با چاقو چهار ضربه به مهمان من زد. وقتی مهمانم خونی شد و روی زمین افتاد همسایه و مهمانش فرار کردند و رفتند.

در پی این تحقیقات دستگیری برای همسایه و مهمان فراری‌اش آغاز شده و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی دستور بازداشت آنها را دریافت کرده‌اند.

 
 
مهرلینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها