آخرین اخبار
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کار سخت پرسپولیس پیش از دیدار حساس
بازدید:۴۰۹
صد آنلاین | باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا زمین تمرین دیگری را برای مجموعه تیم فراهم کند.
کد خبر : ۱۱۶۵۵۰

به گزارش صد آنلاین،  زمین تمرین ورزشگاه کاظمی تنها زمینی است که تمرینات پرسپولیس در آن جا برگزار می شود. پرسپولیس در تمام سال های اخیر بی وقفه روی چمن این ورزشگاه تمرین کرده و به جز زمان تعطیلات بین دو فصل همواره چمن زیر فشار تمرینات سنگین سرخ پوشان بوده است.


به همین دلیل طبیعی است که چمن این ورزشگاه زمان بیشتری برای استراحت نیاز داشته باشد. البته که تا همین جای کار نیز به خوبی از چمن نگهداری شده که زیر فشار سنگین هر روزه تمرینات باز هم کیفیت خود را به طور کامل از دست نداده اما طبیعی است که با توجه به بارش باران های پاییزی و البته سرمای هوا در زمستان و احتمال بارش برف، چمن نیاز به ریکاوری کاملی خواهد داشت. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا زمین دیگری را برای انجام تمرینات تیم اجاره کرده تا تمرینات هر روزه سرخ پوشان به طور مساوی و با صلاحدید گاریدو در دو زمین تمرین برگزار شود و چمن ورزشگاه کاظمی بیش از این آسیب نبیند.

البته حضور تیم های شهرستانی در تهران و برگزاری تمرینات آن ها در ورزشگاه های مختلف پایتخت باعث شده تا تیم های تهرانی برای انتخاب ورزشگاه دوم مشکلات زیادی داشته باشند و به همین راحتی موفق نشوند زمین تمرین پیدا کنند. همان طور که می دانید در تهران به جز چند زمین تمرین شناخته شده، زمین های مناسبی برای تمرین تیم های حرفه ای وجود ندارد و همان ها هم توسط چند تیم شهرستانی لیگ برتری اجازه شده است. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس برای پیدا کردن زمین تمرینی که تحت اجاره باشگاه های دیگر نباشد، کار سختی در پیش خواهد داشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها